úterý 22. března 2016

Další Bourjois do sbírky

Dneska mám pro vás recenzi další z mých milovaných kulatých krabiček od Bourjois - jejich legendární tvářenky. Tohle je můj čtvrtý kousek, a miluju je všechny :) Tohle je odstín 95 Rose de Jaspe (anglicky Jasper Rose). Rozhodně musím říct, že tohle určitě nebude poslední kousek do mé mini sbírky :)

Barva je přirozená - růžovo/oranžová. Těžko se to popisuje. Má v sobě stříbrný shimmer. Celkem práší, ale to jsem i u těchto zapečených krásek už všimla, ale není to nic, co bych nemohla přežít. Výdrž je opět skvělá - kam ji ráno dáte, tam ji večer najdete. 

Tvářenku mají třeba na parfémy-elnino.cz za skvělou cenu 162,- Kč (v parfumérri za ni dáte jednou tolik). Odkaz ZDE

Tvářenka na tvářích. Musím s ní mít lehkou ruku, jinak bych mohla vypadat jako Marfuša, je totiž dost pigmentovaná, a já si tvářenky vždycky dávám co nejméně, jen abych vypadala zdravěji. Její shimmer mi taky vyhovuje, nijak nekřičí "hele, jsem diskokoule", jen krásně podtrhne tvářičky.

Mějte se fajn! (I když po tom, co se dnes stalo v Bruselu je to jen hloupá fráze....) :(

7 komentářů:

  1. Na tuto tvářenku se chystám již delší dobu :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Tvářenka vypadá moc hezky, krásný odstín :) Od Bourjois mě lákají hlavně tekuté rtěnky a makeup, ale teď už asi i tvářenky :D

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Libi se mi je jemna. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Tvářenka vypadá zajímavě - je taková jemná :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásná, také ji mám. Bourjois tvářenky jsou perfektní:)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!