pátek 22. ledna 2016

Vlny jako z pláže i v lednu? Proč ne!

Díky spolupráci s eshopem parfemy-elnino.cz jsem si mohla vybrat pár dalších věcí  recenzi (ano, veřejně to přiznám a musím ještě říct, že spolupráce s tímto eshopem je jedna z nejlepších, kterou jsem kdy měla). Každopádně každý začátek roku dělám dost recenzí na věci na vlasy, proto jsem si i teď vybrala nějaký ten styling právě na vlasy. V prosinci jsem byla u kadeřnice, která používala právě řadu Tecni ART od Loreálu a celkem mi to vyhovovalo, proto jsem si řekla, že by bylo fajn vyzkoušet něco právě takového v domácím prostředí. Vybrala jsem si 4 produkty, které vám postupně představím. 

Dnes to bude o přípravku Wild Stylers Beach Waves Salt Spray. 
opředu říkám, že se mi všechny produkty líbí i co se týče designu, tak trochu ozdobí koupelnu :) Lahev má "stříkátko", které má praktický zámek, aby se vám zbytečně někde nevylil (třeba když s ním budete cestovat). 
Sprej má během chvilky vytvořit plážový efekt jako od moře a vlasy by měly být bezchybné celý den. Ano, tak zní oficiální popis. 

Upřímně jsem moc nevěděla, jak přesně ho použít, protože mám doma jen Sea Solt sprej od Toni&Guy a ten se používá jak na mokré, tak na suché vlasy, kdy si ho do vlasů jen stříknete, trošku si vlasy "rozcucháte" a "plážový" efekt je hotov. Tento se používá trochu jinak, našla jsem video - https://www.youtube.com/watch?v=ysDdbm_FpM0.
Umyla jsem si vlasy, pak jsem je jen trošku vysušila, následně jsem si do jednotlivých pramenů nastříkala sprej, a pak jsem si vlasy zamotala a připnula sponkou. Až mi vlasy plně uschly), tak jsem si zamotané vlasy rozpletla a bylo hotovo. Výsledek vidíte na fotce níže. Moc se i efekt líbí, připadala jsem si trochu jako Selena z Gossip Girl (vždycky měla vlasy alá "právě jsem vstala z postele, vlasy mám rozcuchané, ale o přesto jsem mega kočka"). Vlny mi vydržely i celý další den, pak už jsem si vlasy musela umýt. Za mě je to tedy fajn, akorát bych asi neměla čas si vlasy takto vlnit každý den. Ale třeba večer a druhý den mít fajn vlny, to si dokážu představit. 

Seženete ho ZDE za 268,- Kč za 150 ml. (Jo, je to trochu drahota, ale na Loreál je to normální cena, a k tomu si myslím, že mi vydrží minimálně dva roky:))

Znáte tenhle přípravek? Používáte jiné spreje pro "plážový efekt"?

1 komentář:

  1. Zrovna se mi podařilo vyhrát solný sprej od Got2be a tak jsem na něj zvědavá :) Tento dělá pěkný výsledný efekt, sluší Ti to

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!