neděle 10. ledna 2016

Nude rty nejsou nuda

Z DMka jsem dostala slevový kupón, kdy jsem za dvě rtěnky z řady Long Lasting Lipstick mohla vybrat dvě rtěnky a zaplatit jen 120,- Kč (jako za obě dohromady). To jsem nemohla prošvihnout. Měla jsem dopředu vybraný odstín Asia, který je celkem vychvalovaný, a pak jsem sáhla po temně fialové (název si nepamatuju), ale v obchodě byl jen tester. Odstínů bohužel nebylo moc na výběr (oproti zahraničí), tak jsem si k Asii nakonec vybrala světlejší ještě Airy Fairy. 

Obě rtěnky mají celkem nude barvu,  077 Asia je tmavá mauve, a 070 Airy Fairy je světlejší (taková světlejší verze 45ky od Kate). Asia je zase trochu podobná rtěnce Thalia od NYX. Na podobných barvách už půl roku dost ujíždím, takže se mi dokonale hodí do sbírky. 
Asia //// Airy Fairy
Rtěnky jsou celkem krémové, ale pokud pod ně nedám balzám, zvýrazňují šupinky na rtech (a těmi teď v zimě dost trpím). Ovšem s balzámem pod na mě dají klidně několik hodin. Není to ale natolik dlouho, aby to odpovídalo jejich názvu - Lasting finish. Celkově jsou ale rtěnky od Rimmelu z drogérie moje nejoblíbenější (na druhém místě je Maybelline). 

Co vy a tyhle rtěnky? Máte/znáte?

12 komentářů:

  1. Miluji nude rtěnky a jsem ráda, že něco takového existuje, protože můžu nosit rtěnky. Jinak je moc nenosím, protože jsem se zatím nenaučila nosit výrazné odstíny, tak sahám po takových. Nedávno jsem si pořídila taky odstín Asia a momentálně je to moje oblíbená rtěnka! Jinak celkově mám ráda zrovna rtěnky od Rimmel, kupovala jsem si i jednu z nude kolekce, ale byla jsem trochu zklamaná, protože mi přijde, že na rtech moc dlouho nevydrží.

    Benefit They're Real!

    OdpovědětVymazat
  2. Airy fairy mám a je skvelá, používam ju skoro každý deň :)

    OdpovědětVymazat
  3. Airy fairy vypadá nádherně :) a moc ti sluší

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné odstíny! Nejspíš se po nich v drogerii podívám :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké odstíny, také mám pár rtěnek v Nude barvě :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně jsi mě navnadila si nějakou koupit :D já teda od Rimmelu mám pár z kolekce Kate, hlavně tmavě červené a jsou fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Musim rict, ze odstiny vypadaji skvele. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Nude a světle fialkové u mě také vedou ! :)
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké, na denní nošení super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju rimmelku z nude řady č.42 <3 a tyhle vypadají taky dobře! :)

    janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nude rtěnky jsem si poslední dobou moc oblíbila, ale nemůžu se zbavit toho, že mi nic moc nesluší..:D

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!