neděle 28. června 2015

Maybelline Pink Pop

 
Nedávno jsem si koupila rtěnku. Vlastně dvě (ale tu druhou vám ukážu příště). Tahle se jmenuje 900 Pink Pop. Je to naprosto šílená, výrazná, barbínovská růžová. Fotky barvu dost zlikvidovali. Jak vidíte, na první fotce je to růžová, na druhá spíše fialová. No, ale na fotkách co mám na rtech už se dost blíží reálu. (Pokud vidíte ty rýhy ve rtěnce, ty jsou způsobený kamínky, na kterých jsem rtěnku fotila). 

Odstín je naprosto boží. Sice je na mě trochu studený, ale to nějak oželím. Je to takový ten odstín, kdy na vás budou všichni na ulici koukat. A to mě baví. Čas od času ráda nosím výrazné rtěnky a užívám si to. 

Rtěnka je z kolekce Maybelline Vivids. Z téhle kolekce mám celkem čtyři kousky, a jsou to asi nejlepší rtěnky, které jsem kdy měla. Všechny mají boží (a výrazné) barvy, a vydrží opravdu dlouho. Klidně celý den. (Dokonce jsem TADY psala, jak nejvíc toužím po odstínu Pink Pop, ale že se ke mě vůbec nehodí. No a po dvou letech už je moje :D)

Nemůžu si pomoct, ale ten odstín jsem si opravdu zamilovala. Problém je (a to je problém u všech takových odstínů) - dělá strašně žluté zuby. No, tak se s ní nebudu moc smát. Jo a všimněte si, jak mi ladí k náhrdelníku :)

TADY ji má na sobě i Chloe Morello (moje nejoblíbenější youtube-guru). A taky si stěžuje, že s ní má strašně žluté zuby. 

Prostě jestli chcete rtěnku, která má nádhernou barvu, vydrží dlouho a je prostě boží, berte nějakou od Maybelline Vivids. Protože to prostě POTŘEBUJETE :)

4 komentáře:

  1. Ty korále to krásně doplnují, moc ti obě barvičky sluší.
    Zvu tě k mé soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
  2. To teda nejspíš fakt potřebuju :D Růžový rtěnky já můžu

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší a ta rtěnka je boží! :)

    Lucky Winner 2/2

    OdpovědětVymazat
  4. Tento odstín jsem si také chtěla pořídit :))) Tak doufám, že ještě pořídím :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!