pondělí 11. května 2015

Pondělní tipy 11.5.

Essence Blush Brush (aneb štětec na tvářenku)
Chtěla jsem nějaký nový, a hlavně skladný štětec na tvářenku. Často cestuji (sice jen Ostrava-Brno, ale i tak je to cestování) a nechce se mi s sebou tahat velké štětce. Tenhle sice není úplná miniatura, ale je o čtvrtinu menší, než moje ostatní tvářenkové štětce. Rukojeť je růžová, opět s motivem kytiček, což z něj dělá opravdu roztomilou záležitost. Akorát mi vadí ty bílé konce "štětinek". Má to tak většina mých štětců a vypadají díky tomu pořád špinavé :-/
Tvářenka se s ním nanáší pěkně, chlup je dost jemný. Možná ale začne časem pelichat, ale za těch pár šupů mi to nevadí. Minimálně na to cestování je opravdu fajnový.
Seženete ho v drogériích za 80,-Kč.

Druhý tip se týká (nečekaně) Yves Rocher. Tam si můžete pořídit na 49,- Kč novou plátěnou tašku (je i o dost větší než ta minulá), a dostanete kupón, kdy při nákupu na 199,-Kč dostanete slevu 49,- Kč. Takže vás taška vlastně vyjde zadarmo. Jo a taky jsem si nějak spontánně koupila mýdlo s vůni kokosu a taky kokosový balzám na rty.
Obyčejná mýdla jsem nikdy moc nemusela - preferovala jsem spíše ty tekutá, ale poslední dobou jsem si je nějak oblíbila. No a ještě ta boží vůně!

Na Parfums.cz jsem si koupila tuhle hezkou sadu Clarins Beauty minute IV. za 309,- Kč! Akorát co jsem se dívala na eshop, nejspíš už ji nemají (a já se ani nedivím, za tu cenu). Sada obsahuje odličovač, BBkrém (pro mě bohužel v odstínu medium - budu se muset dosti opálit), lesk na rty a Instant Light, což je taky lesk. Už se moc těším až všechno odzkouším, osobně mám takovou malou (ehm..velkou) slabost na miniatury.
No a se značkou Clarins moc zkoušeností nemám (jen jsem ji jednou byla nalíčená v rámci Douglas beauty street), takže jsem ráda, že může něco vyzkoušet.

11 komentářů:

  1. Kokos miluji a to mýdlo a balzám vypadají lákavě :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sada Clarins je skvělá, škoda, že už ji nemají, hned bych si ji také pořídila. Asi mi nezbude než tam občas mrknout jestli ji třeba znovu nenaskladnili :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ji našla úplnou náhodou, tak jsem ji hned brala :D Objednala jsem si ji ve čtvrtek a v sobotu už byla vyprodána :)

      Vymazat
  3. Balzámek Yves Rocher jsem měla taky a byl suprovej, ještě mám v kanceláři ten malinový.
    Na růžové štětce essence jsem koukala včera v DMku.
    pěkný článek.
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten štětec je roztomilý a na cestování fajný. :) Já miluji všechno s kokosem, hlavně kokosový olej. :))) A ten balzám na rty, vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Kokosový balzámek od YR jsem si koupila i já a taky ještě vanilkový a jsou to teď moji oblíbenci :) A štětec se mi taky zamlouvá

    OdpovědětVymazat
  6. To mýdlo muze hezky vonět :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ta sada od Clarins je vážně za super cenu, s touhle značkou taky zkušenosti nemám, tak se těším na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten štěteček vypadá parádně. Mám od Ebelin a taky si myslím že za chvíli bude pelichat

    OdpovědětVymazat
  9. Teda mě nejvíc zaujala ta nová taška z Yves Rocher :) je krásná. Nabídnou ti ji k nákupu nebo si o ni musíš říct?

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!