středa 1. dubna 2015

Spotřebováno v březnu

Většinou dělám tuhle rubriku jedou za dva měsíce, ale v březnu se mi podařilo spotřebovat nějak moc věcí:D Dodělávám všechny zbytky a stále dělám místo novým věcem.
Avon Solutions Youth minerals krém na den/noc - oba krémy byly příjemné, ale nějak mě nenadchly ani neurazily. Hlavně s tím nočním jsem byla spokojená, protože nebyl nijak hutný a pleť krásně hydratoval.
Yves Saint Laurent Forever Youth liberator serum - tohle sérum je skvělé, a kdyby nestálo plné balení kolem 2 tisíc, tak bych ho brala. Pleť nádherně vyhladí a udělá ji krásnou. Přirovnala bych ho k Genifique od Lancome, to taky dělá prostě krásnou pleť.
Neutrogena tělové mléko pro suchou pleť - je super a kdysi jsem měla i celé balení. Rychle se vstřebává a opravdu krásně hydratuje suchou pokožku.
Freeman detoxikační pleťová maska čokoláda&jahody - masky od téhle značky mám ráda, tahle byla dobrá v tom, že pleť krásně vyhladila, ale hlavně ji nevysušila.

Manufaktura sprchový gel Levandule - na to, že to byl gel, vůbec nevysušoval, byl velice příjemný a vůně levandule? Boží!
Vivapharm - Krémový sprchový gel s kozím mlékem - Byl opravdu velmi krémový, jediné co mi (dost) vadilo byla jeho vůně. Cítila jsem z něho mléko, a to mi strašně smrdí.
Fa - Krémový sprchový gel Acai berry - krémový sprcháče od Fa mám hodně ráda, a vůně byla taky skvělá.
Jo a mimochodem, nejsem až takový blázen, že bych spotřebovala tři sprcháče za měsíc (z toho ten krémový měl 500 ml), ale většinou si otevřu několik sprcháčů a ráda je střídám. 

Avon krém na ruce Glycerine hand&nail - krémy na ruce od Avonu mám celkem ráda, sice to není nic extra super hydratačního, ale na takové to denní mazání to stačí. Tahle verze mi ale strašně smrděla - takové chemické růže. 
H&M - Krém na ruce White Blossom - tenhle krém byl součástí sady (byl tam ještě krém na nehtovou kůžičku a pilník. Krém byl fajn, měl příjemnou vůni, a jelikož byl malinký, nosila jsem ho občas v kabelce :)

Garnier BB krém pro smíšenou až mastnou pleť - tenhle BB krém mám moc ráda, už jsem si koupila asi třetí balení. Sice bych potřebovala o něco málo světlejší odstín, ale dá se dobře rozetřít, aby mírná barevná nesrovnalost nebyla vidět. Je to moje stálice v kosmetické sbírce.
Dermacol Love balzám na rty - byl fajn, měl krásnou barvu a bobře voněl, ale jak jsem přišla na chuť "máslům" od Astoru, tak už bych si tohle nikdy nekoupila.

Yves Rocher Expresní odličovač očí s chrpou - jo, tak tohle si budu kupovat asi dlouho. Už jsem spotřebovala asi 3 balení a další 3 mám už koupené a připravené k použití :) Pro mě je to nejlepší odličovač na oči, a tím, že má mastnější složku mi právě vyhovuje, protože moje oční okolí je dost suché.
Sisley Floral Toning Lotion - tonikum nebylo nijak špatné, ani dobré. Používala jsem ho ráno pro očištění pleti. Jen ta vůně - mám pocit, že všechny Sisley věci prostě hrozně smrdí takovou babičkovskou vůní.
Garnier Goodbye damage kondicionér - šampón z téhle řady jsou dopotřebovala už před měsícem, a koncidionér mi klasicky zbyl, ten jsem spotřebovala až teď. Jelikož na vlasech moc účinky nepoznám, můžu jen říct, že nádherně voní.
Batiste suchý šampón - má krásnou květinkovou vůni, dá se do vlasů dobře "vpracovat" (tak, aby nebylo vidět, že jsem suchý šampón použila) a vlasy opravdu i odmastí. Já si ale stejně udělám culík, když mám mastnější vlasy.

Bione cosmetics Čokoládový krém pro celou rodinu - no, tak tenhle krém byl hrozný. Musela jsem se překovat, abych ho konečně dopotřebovala. Zaprvé smrděl. Čokoláda mi teda normálně voní, ale tohle byla taková hnusná chemická vůně. Ještě k tomu byl celkem dost hutný a špatně se nanášel i roztírat a vstřebával se taky strašně dlouho. Takže tohle prostě nee!
Avon Solution Freshest pure - tahle věc je naprosto skvělá. Je to peeling, maska a čistící krém v jednom. Já jsem jeho použití různě střídala, někdy jsem si udělala masku, někdy jsem s ním pleť jen rychle očistila. A byla jsem spokojená, je určen spíše na smíšenou až mastnou pleť, a pleť krásně do hloubky pročistí a vždycky jsem po použití masky měla o něco méně černých teček :)

Zkoušeli jste některé z těchto produktů? A kolik jste toho v březnu stihli spotřebovat vy? 
P.S. V pátek tu bude asi přednastavený příspěvek, protože si odjíždím užít Velikonoce a ještě slavit narozeniny s rodinou.

7 komentářů:

  1. Freeman mě už dlouho láká, zrovna jsem si od něj pořídila meruňkový peeling, tak se už moc těším, až ho vyzkouším :-) A ten kondicionér od Garnier mám taky, je docela fajn, ale mám jiné favority :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten meruňkový peeling je naprosto skvělý, už jsem ho kdysi měla :)

      Vymazat
  2. Dneska jsem byla v YR a dostala jsem zrovna 40% slevový kuponek, takže si příští týden pro ten odličovač zaběhnu :) Jinak jsem z této kosmetiky nezkoušela nic. Užij si Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, pořádná spotřeba :) Ten čokoládový krém od Bione jsem si chtěla koupit, tak jsem ráda, že jsem odolala :)

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Přípravky Avon Solution jsou příjemné...:-) také je mám ráda.
    Zvu Tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle čokoládová maska Freeman je moje vůbec nejoblíbenější. Už jsem dodělala celé velké balení a budu kupovat zase :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  6. Ten antistresový levandulový gel z Manufaktury je skvělý! Dostala jsem ho jako dárek a nedám na něj dopustit. Ten kondicionér od Garnieru mi vůbec nevyhovuje, ale naopak moje kamarádka je s ním spokojená.
    Po dlouhé době jsem navštívila tvůj blog a jsem ráda, že stále bloguješ. Sleduji tě snad od začátku a vím, že bloguješ již dlouho. :)

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!