středa 11. března 2015

Levandule? Ano prosím!

Jak jste si možná už všimli, značku Saloos mám velmi ráda. Kolem jejich produktů jsem v drogérii často házela očkem, očuchávala je, a chtěla je všechny. Pár jsem si jich i koupila, a snad vždycky jsem byla spokojená. Musím vám říct, že ze spolupráce s nimi jsem hodně nadšená, protože si můžu vybrat co bych chtěla, a ještě k tomu ty produkty jsou opravdu skvělé, takže jsem spokojená.
Líbí se mi, že je tato značka přírodní a bio, všechny produkty krásně voní. Žádné chemické vůně tady nenajdete. Když ty produkty používám, vyloženě si to užívám (asi si všimnete, kterou vůni mám hodně ráda).
Dnes vám ukážu jen dva produkty (už mám sice vyzkoušeno vše, ale to by byla recenze moc dlouhá). 

Chcete aby vám voněla po levanduli celá koupelna? I celí vy? Pořiďte si tenhle sprchový olej! A kromě toho, že krásně voní, je i výborný co se týče hydratace. Přece jenom je to olej, což jde na pokožce poznat. Nemusíte se pak už ničím mazat a budete krásně hladcí a jemní :) Mínusem je celkem vyšší cena (stojí kolem 100,- Kč) a jelikož s čímkoliv do sprchy nešetřím - po pár umytích mám už čtvrt lahvičky pryč. 

Bio Tělový peeling - Levadule, Tea Tree
Říká se, že to nejlepší by se mělo nechat na konec. Tak tady to máte. Absolutně boží produkt, do kterého jsem se zamilovala. A byla to láska na první vyzkoušení. Nádherně voní (ostatně jako všechny produkty), ale ten účinek, to je teprve něco. 
Měla už jsem dost peelingu, které sice odumřelou kůži odstranili, ale to bylo všechno. Spíše pokožku trochu vyhladily, ale to bylo vše. Tenhle peeling je olejový. Představte si normální "suchý" peeling, namočený v oleji. Který voní jako levanduje a tea tree. Úžasné. No, a právě to, že je v oleji je jeho největší plus i mínus. Mínus v tom, že se hůř nabírá. Ale to ať vezme čert.A to největší plus? Po peelingu čehokoliv (rukou, nohou...), bude vaše opeelingované místo jako znovuzrozené. Fakt. Nekecám. Sama jsem čučela jako blázen.

Při prvním testování jsem si schválně udělala peeling rukou, které mám dost suché a citlivé. A většinou se po sprchování a ještě po peelingu musím pořádně namazat. No, budu to opakovat, ale čučela jsem. Po opeelingování jsem měla ruce nádherně hebké (musela jsem na sebe pořád šahat abych tomu věřila), a hlavně jsem se nemusela mazat, protože olej v peelingu dodá potřebnou hydrataci.
Fakt, tohle je pro mě objev roku!! (ehm, jako je březen, takže objev letošního čtvrtletí?). Opravdu ho zkuste, a dejte vědět, jestli vám fungoval stejně dobře, jako mě. 
Bio tělový peeling najdete ještě s vůní čokolády, mojita a růže. Cena je kolem 120,- Kč.

5 komentářů:

  1. Levanduli snesu snad úplně ve všem a ten peeling musí být vážně super! :-) Zkusím se na něj podívát. A zajímala by mě tedy i růže. Ty mi přijdou vždycky ve všem šíleně chemické, ale u Saloosu by tomu tak být nemuselo :) Super tip! :-) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Sallos mám moc ráda a také zrovna pár věcí testuji, mám ten peeling s vůní růže. Teprve se na něj chystám, ale vidím, že to bude bomba :)

    New in: February 2015 + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Ten peeling mám čokoládovej a je božskej ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Saloos je super značka v brzké době se chystám si od nich něco pořídit :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  5. I like this blog. Thank you for sharing this information.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!