středa 4. března 2015

Avon Indulgence gelové rtěnky

Nedávno jsem díky webu blogerky.cz vyhrála na testování tyhle tři krásky. Jsou to rtěnky z Avonu, z kolekce Indulgence, což jsou gelové rtěnky. Na webu jsem našla celých 20 odstínů (klobouk dolů teda, je to veliký výběr), a dle katalogu stojí cca 100-200,- Kč. Dostala jsem opravdu krásné odstíny. Možná bych se po nich sama úplně nepodívala, ale to je právě dobře - zkusila jsem něco jiného, než po čem bych sáhla a celkem se mi to líbí. 

Odstíny jsou opravdu nádherné. Nejvíce se mi líbí fuchsiovo-růžová Poppy pink, ale je to trošku studenější odstín, takže mi moc nesluší. Red tulip je krásná "zatajená" červená (to je jediný popis, co mě k barvě napadá). A jinak s názvem souhlasím, opravdu v něm vidím barvu červeného tulipánu. A Peach petunia je hezká oranžová, trošku korálová a myslím, že ho v létě hodně využiju. Všechny odstíny jsou dost výrazné (díky té "výraznosti" mi trochu připomínají Vivids od Maybelline).

Poppy pink // Red tulip // Peach petunia


A teď ke rtěnkám jako takovým. Obal je celý černý a plastový, a celkem špatně drží (prostě se špatně zavírá). Rtěnky mají krémovo-gelovou konzistenci (která se hezky rozmazává, takže je lepší aplikovat rtěnky štětečkem, abyste neměli upatlané okolí rtů), celkem hydratují a nezalézají do vrásek. Výdrž je průměrná, nějakou tu hodinku dají, ale pak se celkem rozmazávají, takže celodenní držák to rozhodně není. Spíš na dny, kdy máte možnost a čas si občas rtěnku poupravit.

Co na ně říkáte? A jaký máte obecně názor na rtěnky od Avonu? Já už od nich měla pár velmi dobrých kousků :)

9 komentářů:

  1. Všechny tři odstíny vypadají krásně, ta růžová se mi na tobě právě že moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odstíny vypadají krásně! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají sympaticky, musím říct, že odstín Red tulip se mi opravdu moc líbí :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem je měla možnost otestovat, já jsem se teda o 2 podělila, protože na testování bylo málo času, ale byly jsme všechny spokojené :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Pro tebe jsou ty fuchsiové barvy jako stvořené! Rtěnky mě docela zaujaly, jen mě štve, že v těch katalozích ty odstíny vypadají úplně jinak :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si zkus vyžádat vzoreček :) Já dělám avon lady už nějaký ten rok, a většinou nejdřív zkouším vzorky, a až pak kupuju rtěnky :)

      Vymazat
  6. Ach ty jsou nádherné a opravdu ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!