neděle 13. července 2014

Odličovací olej Saloos

Potřebovala jsem nějaký nový odličovací prostředek. A jelikož chci ve své koupelně o něco víc přírodních produktů, dost mě zaujala značka Saloos. Četla jsem hodně o jejich obličejových olejích (ale byly to buď přímo nadšené, nebo opačně velice kritické recenze), takže jsem si řekla, že tento produkt zatím nezkusím. No, ale právě proto, že jsem chtěla nový odličovák, mě zaujala jejich řada hydrofilních odličovacích olejů.
Bylo to tak. Nejdříve jsem sáhla po dvoufázové odličovací emulzi od Ryoru, a pak jsem zjistila, že v dotyčné (velmi malé) drogérii mají i Saloos odličovací oleje, a za cenu 80 - 90,- Kč. Tak jsem si řekla, že si teda vezmu to levnější (v tomto případě ten Saloos). Nebudu to rozmazávat, vybrala jsem si teda hydrofilní odličovací olej s Meduňkou za celých 84,- Kč.

Proč právě meduňka a proč se chci odličovat olejem (když mám smíšenou pleť)?
  • Protože mi meduňka voní
  • Meduňka je vhodná i pro mastnou pleť, protože takové pokožce napomáhá "obnovit přirozenou rovnováhu"
  • Olej chci proto, že odličuje extra rychle a nemusím se po něm už mazat dalším krémem
Co umí a jaké jsou vlastnosti "hydrofilního odličovacího oleje Salos"? (z oficiálního letáku)
  • Odlíčí nalíčenou i nenalíčenou pleť (zbavuje nečistot)
  • Má protizánětlivé účinky, zklidňuje a desinfikuje
  • Tiší alergické projevy
  • Předávají pokožce sílu přírodních látek, které ji zjemní a připraví k dalšímu ošetření a regeneraci
  • Jsou vyráběny z pečlivě vybraných rostlin a jejich základem je kvalitní bio olej ze slunečnice lisovaný za studena (díky tomu jsou v oleji zachovány všechny účinné látky)
  • Obsahují nejvyšší možné množství bioaktivních látek a umí je předat pokožce
  • Neobsahují žádné ropné produkty, syntetické parfemace, konzervanty a barviva
Meduňkový olej se hodí na všechny typy pleti, takže ho může zkusit úplně každý (a já ještě znovu dodám, že mám pleť smíšenou). 
Použití je jednoduché a celkem rychlé. Na vlhký (!!!) odličovací tampónek se nanese pár kapek oleje (prosím pěkně připomínám, že všechny oleje, co si dáváte na obličej se dávájí na vlhkou pokožku, nebo na vlhký tampónek) a můžete vesele odličovat. Já si s ním sundávám i oční makeup. Sice se musí opatrněji, aby se nedostal do oka (ono to pak ani nevadí, neoslepnete, ale budete chvíli vidět rozmazaně :D), a během půl minutky mám obličej čistý. 
Je to olej, takže ho na obličeji po obličeji ucítíte. Ale není to tak, že byste vypadali jako diskokoule. Spíš je to tak, že já osobně mám po něm pocit, že moje pleť je něčím namazaná. Tudíž už se po odlíčení olejem nemažu žádným krémem (občas teda jen očním).
No, mínusy jsou teda ty, že se někdo může po odlíčení cítit mastněji a bude muset použít ještě pleťovou vodu, někomu to vůbec nesedne, protože je v tom přece jenom dost přírody, a pokud používáte sto let jen samé chemické kamarádíčky, může se vám pleť na chvíli zbláznit.

Každopádně, až někdy celý olej dopotřebuju, dám vám vědět jestli fungoval tak jak měl:) Dnes jde spíše o prvotní dojmy.

Co vy a Saloos? Máte od této značky něco odzkoušeno? Co byste mi doporučili? Já osobně si brousím zuby na nějaký ten sprchový olej (ale musím počkat, až dopotřebuji všechny svoje příodní mýdla co mám doma, a ty mi možná tak rok vydrží).

5 komentářů:

  1. Já už chci konečně něco od Saloosu vyzkoušet :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, odličovací oleje mám hodně ráda, od Saloos mi vyhovují... Také používám ricinový olej na řasy, tak uvidíme, zatím to vypadá slibně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Saloosu jsem od kamarádky dostala masážní olej a ten byl super, jinak jsem nic nezkoušela, ale ten odličovací olej vypadá lákavě :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoušela jsem odličovací levandulový, který krásně voněl a odličoval skvěle. V polovině druhé lahvičky se mi plet rapidně zhoršila a tak ho teď nepoužívám. Ale nechci určitě říkat, že to bylo olejem, spíš se prostě pleť zbláznila, jak píšeš :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!