sobota 22. března 2014

Baví mě.... filmy, seriály, knihy


Čtvrtá hvězda
Český seriál o hotelu, který se snaží získat čtvrtou hvězdu. Ikdyž, o tom to vlastně není. Spíš uvidíte zaměstnance hotelu, bohémského Františka (hraje ho Ivan Trojan a je tam strašně ošklivý, až je úžasný), pak Štěpána, který je celkem smolař....no a spoustu dalších, velice zajímavých postav. Seriál je dost vtipný (aspoň já se u něj nasměju až až), a má pouze 12 dílů. 

Anatomie lži
O tomhle seriálu nedávno mluvil náš profesor v předmětu komunikační dovednosti. Zrovna jsme probírali mikro-výrazy tváře, díky kterým můžete třeba poznat, kdy člověk lže. Seriál běžel v televizi celkem dávno, já viděla pár dílů, no a teď se dívám znovu a dost mě to chytlo. (Teď jsem z toho ale trochu "postižená" - když se s někým bavím, tak ho bedlivě sleduji a snažím se odkrýt všechny mikrovýrazy, o kterých se v seriálu mluví).

Sex ve městě
No, co dodat. Ženy, boty, muži, sex. Kdo by se někdy nepodíval aspoň na jeden díl, že? No, upřímně, když jsem se na tenhle seriál začala dívat od první série, musím si chvilkama říkat - "Co? Koho tohle zajímá? Kdo může řešit takovou kravinu, a ještě ji řešit pořád dokola?". No, je to tak. Postavu Carrie celkem dost nechápu. Ale co už, přece jenom je to seriál na odreagování, kde člověk nemůže čekat nějaké smysluplné konverzace.

Vlk z Wall Street
Co bych k tomu tak řekla..... Leonardo di Caprio. Peníze, luxus, podvod, sex, sex, sex a sex, drogy a zase peníze. Tohle ten film asi celkem vystihuje. Vím, že už ho asi každý viděl, ale já ho sem musím zařadit. Víte, co se mi ve filmu líbilo nejvíc? Scéna, kdy Leonardo na své svatbě tancuje dost prapodivný taneček :D
                                         
Podfukáři
Taky skvělý film. Hlavní je, že má naprosto nečekaný konec (upřímně, čekala jsem tam všechno, ale TOHLE zrovna ne). Původně jsem si myslela, že to bude o kouzelnících. Ono to o nich v podstatě je i není. Jak se to vezme. Každopádně herecké obsazení, příběh a hlavně konec za shlédnutí fakt stojí.

Knihy Ivo Tomana
Ivo Toman je český podnikatel, a hlavně člověk píšící knihy o osobním rozvoji, motivaci, úspěchu a tak. Četla jsem zatím dvě jeho knihy a mám v plánu přečíst si i další. Vždycky když jeho knihy čtu, snažím se zamyslet sama nad sebou - jaké mám cíle, jestli mám nějakou motivaci, jak a v čem chci být vlastně úspěšná...Prostě mě jeho knihy hodně baví. Není to žádná suchá teorie, ale spíš praxe.

Pavel Taussig - Neznámí hrdinové
Přiznám se, že jsem knihu ještě nedočetla celou. Čtu si ji večer před spaním, a vždycky si přečtu jen jeden osud. Kniha obsahuje několik kapitol, vždy o jednom člověku, který udělal nějaký hrdinský čin, ovšem je zcela neznámý. To je celkem škoda, protože některé příběhy jsou opravdu silné. Rozhodně doporučuji. Kniha vznikla na základě dokumentu, který běžel na ČT1 (TADY se na dokumenty můžete podívat).

2 komentáře:

  1. Vlka jsem ještě neviděla..ale chystám se na něj..a SATC je pro mě už klasika..a souhlasím že první řada není nic moc..taky už je to pěkně dlouho co se točila a je vidět že tam se seriál ještě hledá..ale pak se úrověn řada od řady zvyšuje:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vlk je výborná věc, to by si nikdo neměl nechat ujít. Mě momentálně strašně bavil seriál Život a doba soudce A.K., jen škoda, že skončila už i druhá řada. Z filmů mě překvapil Muž jménem Ove a poslední knížku, kterou jsem četla, tak byl Mnich, který prodal své ferrari, to taky můžu doporučit.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!