neděle 24. listopadu 2013

Lady Ostravačka 6.

Ahoj! Doufám, že jste měli fajnový víkend, stejně jako já. Přijel za mnou přítel z Brna. V sobotu jsme se byli podívat v ostravském Avionu, kde jsem si nakoupila jen maličkosti (ikdyž jedna je kosmetická a můžete se brzy těšit na recenzi). No, a ze včerejška je vlastně i tento outfit.

Jinak toho mám dost do školy, protože zápočty a zkoušky se blíží a taky bych měla psát několik seminárek. Co vám budu povídat, nestíhám vůbec nic a ještě k tomu mě ty předměty ani nebaví. A ještě jsem učinila zajímavý poznatek, a to, že se neumím učit doma, ale lépe se mi učí v kavárně nad dobrým kapučínem. Člověk by si řekl, že tam bude spousta rušivých prvků, ale opak je pravdou. Pokud jsem v opravdu hezké kavárně, naučím se tam 3x víc, než když se doma zavřu do pokojíčku.
No, zítra tohle kavárenské učení půjdu provozovat. Snad to půjde :D
Top - Zara (zapůjčeno od kamarádky)
Sako - Forever 21
Jeggins - Bershka
Pásek - Sekáč
Boty - Deichmann (?)
A jaký jste měli víkend vy?
A co škola, stíháte?

6 komentářů:

  1. Víkend byl hezký, teda sobota, jelikož dneska celý den strašně prší, tak se nedá nic dělat :D Naštěstí chodím ještě na střední do druháku, takže to není ještě moc těžké, ale nechci nic zakřiknout :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty si tak pekna super fotky:) tešim sa čo si nakupila teda:)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné nejlepší je se učit nebo číst jinde než doma:)sluší

    OdpovědětVymazat
  5. Na té první fotce vám to skutečně moc sluší. Taková šmrncovní baba, jak by řekla moje babička a stejně tak by to řekla i moje teta. :-) Já bych se taky takhle ráda vymódila, ale bohužel konsolidace Home Credit způsobila, že teď jsou moje peníze někde ve vzduchoprázdnu. ;-) Takže šetřím, kde se dá a to i samozřejmě na oblečení. I když je pravda, že třeba i v sekáči a hrabáku se dají najít fajn věci. ;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!