neděle 21. července 2013

Vlasy a péče o ně (po-sto-padesáté)

Víte jak jsem přišla k tomuhle kondicionéru ve spreji? Ha! Moje máti se šla stříhat a barvit do Táni Kmenty a já musela celé dvě hodiny hlídat bratra (bratr je mimčo. Bude mít rok. Už brzo. Myslíte, že bych mu měla koupit dárek?). No...a tak jsem hlídala. První hodinu si bratr v klidu listoval v módních časopisech, vesele je trhal a ohryzával. Ale další hodinu bych těžce nervní, tak jsem v tom největším vedru chodila s kočárem po venku a starala se o dítě. Ajaj, málem jsem umřela :D Ale nakonec jsem to vydržela a bratr taky. Přestal brečet, začal se usmívat, a paní kadeřnice, která akorát dostříhala matinku mi věnovala tuhle věc, protože zaprvé mám moc krásné vlasy, a zadruhé jsem super sestra, která uhlídala svého bratra (jo a to jsem se na to mohla vy... víte co). A tak to byl jen takový úvod..a aby řeč nestála, jdu recenzovat.

Schwarzkopf Kondicionér ve spreji pro optimální vlhkost vlasů Moisture Kick (třeba ZDE)
Je to vlastně dvoufázová péče o suché a přirozeně vlnité vlasy. Má je posílit, vyhladit, dodat vlasům pružnost a taky by se pak měla hříva lépe upravovat. A taky má dodat lesk. A hebkost. Taková ta klasika. Přece jenom, všechny chceme lesklé, hebké, vyživené vlasy (a mám pocit že tyhle věci vám dodá snad každý šampón a každý kondicionér, olej, šampón a jiná-kravina-na-vlasy).
No, aplikace je super (protože si jen umyjete vlasy, a nemusíte si dávat kondicionér, pak čekat až-začne-působit a pak-to-musíte-smývat.....), prostě jen na vlasy vysušené ručníkem tohle nastříkáte a je hotovo.
Vlasy jsem po něm teda měla fakt lesklé, jemné a super (ale možná ne tak moc, jako s normálním kondicionérem). Přece jenom to beru trochu jako náhražku.
Mám ho jen 50 ml, takže je to ideálka "do kabelky". Nebo na cestování (u mě to znamená noc-u-přítele :D), kdy vám tohle bude bohatě stačit, a nemusíte s sebou tahat celou lahev kondicionéru. 
A cena? 200 ml stojí na krasa.cz 149,- (a normálně 374,-)
V této řadě mají ještě šampón, hydratační pěnovou kúru a hydratační sprej pro lesk vlasů (ten mě hodně zaujal).

BIOSILK silk therapy
Jo. Miluješ ho, nebo nenávidíš. Klasika. Někdo má radši CHI, a někdo zase tohle (někdo rád vdolky a druhej zase vdolky). Říkejte si co chcete, já patřím do skupiny "miluju ho". Už mám druhé balení (takže to mám fakt odzkoušené, protože jedno balení mi vydrželo půl roku a pořád tam ještě cosik zbývá). Mám suché konečky, a díky PanuSilku už tak suché nejsou. Na roztřepené vlasy teda nepomáhá (na to je třeba asi tak svěcená voda, nebo nůžky), ale i tak mi to stačí. I to malé balení vydrží celkem dlouho (jak jsem psala výše - půl roku a pořád tam ještě trocha je), jo a to ho používám po každém umytí vlasů! Ale strkám ho fakt jen na konečky (znám lidi, kteří jsou schopni si naolejovat celou hlavu). 
Cena je nějakých těch 50-60,- Kč.

Schwarzkopf Bezsulfátový šampón pro zachování barvy (ZDE)
Tento šampón má dvě technologie. První je Color-Freeze-Formula, která vlasy šetrně čistí a poskytuje barevným vlasům zářivý lesk a dlouhodobé zachování barvy. Druhou je Amino Cell Rebuils, která obnovuje přirozenou pružnost vlasů a posiluje vnitřní strukturu vlasů. 
No, šampón blbě pění. A to mi celkem vadí. Dále nijak nevoní (ale to je mi jedno). Ale vlasy umyje, pak jsou lesklé, ale to, jestli zachovává barvu nevím, protože si vlasy nebarvím (a kvůli vám, mé milé, si vlasy barvit nebudu). 
250 ml stojí na krase.cz 129,- (normálně 249,-).

1 komentář:

  1. Díky za tip na Moisture Kick. Mám vlnité vlasy a věčně bojuju s jejich "suchostí". Po tomhle výrobku jsem už nějakou dobu pokukovala... Jana

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!