pondělí 24. června 2013

Vyvoněný zajda aneb Press to play

Sprcháčů není nikdy dost. Já sama vypotřebuju tak 2 za měsíc (což si myslím, že je slušný výkon). Holt, když se člověk sprchuje 2x-3x denně, tak se toho spotřebuje celkem dost. Jsem sprchováním celkem posedlá. Zvlášť když je léto. Proto mě potěšila malá spolupráce, kdy mi bylo věnováno 6 sprcháču Playboy. 
S Playboyem moc zkušeností nemám. Vím, že spousta lidí si kupuje povlečení, oblečení a doplňky s tímhle zajícem. Já osobně to moc nemusím (hold už mi není patnáct a na nějaké zajíce, kočky a podobné útvary nejsem moc zvědavá).
K dispozici jsem měla tři sprchové gely a tři sprchové krémy. 
Sprchové gely
Play It Rock: vzrušující & šťavnatý  - Tento mi voní ze všech nejvíc. Je tam cítit pomeranč, šafrán, trochu to pak přechází do květinovo-dřevité vůně a pak těžko říct. Je to opravdu energická a hlavně dokonale šťavnatá vůně.
Play It VIP: Okouzlující & bohatý - Tím už se vesele sprchuji a půlku už mám pryč. Pokud máte rády nektarinky, tak ho aspoň očuchejte. Prostě voní skvěle!
Play It Sexy: smyslný & pižmový - Pižmo, jasmín, vanilka, pačuli. Něco takového ucítíte právě v Sexy verzi. Mě osobně úplně moc nevoní. 

Sprchové krémy
Play It Lovely: hedvábný & květinový - Takhle si představuji opravdovou lovely vůni. Růžové bobule, franátové jablko, orchidej, santalové dřevo... to vše a ještě víc ucítíte právě tady.
Play It Spicy: Okouzlující & Provokativní - Granátové jablko, lilie, mučenka, hřejivý jantar a santalové dřevo. Hodně zajímavá vůně. 
Play It Pin Up (edice Pin up) - Hold, jak jde vidět, vůně moc popisovat neumím, takže vám řeknu jen to,že mi voní :D

Celkový dojem - Ačkoliv tohoto na-první-pohled-lacině-vypadajícího zajíce moc nemusím, všechny sprcháče s ním jsou super. Ani gely, ani krémy nevysušují pokožku, vůně jsou opravdu intenzivní (vyvoníte jak sebe, tak celou koupelnu!) a obaly vypadají celkem dobře. Rozhodně můžu jen doporučit. 
Stojí 79 Kč, ale v některých drogériích jsem je viděla v akci za cca 40 Kč. 

4 komentáře:

  1. Hezký článek,díky.Některého zajocha tedy zkusím(jo a holt se píše s t).

    OdpovědětVymazat
  2. Doma mám pin up zajdu :) Krásně voní :)

    > Na mém blogu probíhá giveaway, budu moc ráda, když se zapojíš :-)

    http://chi-c-oco.blogspot.cz/2013/06/attention-summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujal ten Pin Up. Už jsem si ho očuchávala v obchodě a voní krásně :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!