neděle 16. června 2013

Paní Astorová a její mrkací panenka

Zdravím své drahé čtenářky. Dnes mám pro vás recenzi na řasenku od značky Astor. Řasenky zkouším moc ráda, už jen pro to, že na ně mám velice specifické požadavky, a ne každá ke mně dokonale pasuje (je to asi jako s chlapama, haha).
Nejdříve klasické informace, aneb co paní Astorová slibuje. Jak z názvu vyplývá, paní Astorová se vám bude snažit vytvořit řasy dlouhé jako mrkací panenka (já nevím jak vy, ale všechny panenky co jsem kdy měla, měly řasy krátké, nebo žádné. Ale možná je to tím, že jsem jim je vytrhávala a stříhala, protože jsem jim ty řasy záviděla a byla jsem na ně naštvaná za to, že taky takové řasy nemám :D)). Co to vlastně znamená? Že budete mít řasy oddělené a prodloužené (díky čemuž se vám opticky rozevře pohled – slovo „rozevře“ nemám ráda. Evokuje to ve mně totiž věci, o kterých tady nikdy psát nebudu :D). No, a samozřejmě nemohou chybět ani nějaké aktivní látky, které vaše řasy posílí a vyživí – kolagen a rostlinný vosk.

Co je na této řasence zajímavé, je určitě kartáček. Pamatuju si, že něco podobného mělo Givenchy (ale tam měli v podstatě jen tu „bambulku“). Tento kartáček je v podstatě obyčejný a plastový, ale na konci má „bambulku“ (že je to „bambulka“ píší i v oficiálním popisu :D a to už jsem si říkala, že jsem to nějak originálně pojmenovala, a ono nic), díky které natočíte „sexy křivky“ v koutku oka.
12 ml /// Obvyklá cena 229,- (krasa.cz 199,-)
Má představa o "řasách jako mrkací panenka" je na obrázku jedna. Na obrázku dvě už je krutá realita :D
Na řasách vypadá přirozeně. Bohužel až moc. Sice řasy o něco prodlouží, ale pro mě je to bohužel málo. Někomu, kdo má své řasy dlouhé, a potřebuje je jen o něco zvýraznit bude tahle paní Astorová to pravé. Řasenka neopadává, necuckovatí, s kartáčkem se pracuje kupodivu dobře, a více méně nemám co vytknout (až na to, že nedělá žádné extra-super řasy). 

Děkuji PR krasa.cz za poskytnutí výrobku k recenzi.

7 komentářů:

  1. takze vlastne nefunguje,ked je nejaka riasenka predlzovacia tak by podla mna mala predlzovat.Nechapem ako si vyrovcovia mozu mysliet ze ked nebude cuckovat a opadavat tak je to dostacujuce..ach jaj potrebujem nejaky zazrak :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak kdybych si to nepřečetla v článku, myslím si, že máš na té fotce oko nenamalované :D tak s touhle řasenkou asi kamarádka nebudu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám svoje řasy ještě kratší. Ale opravdu to nedělá "panenkovský look", to je pravda :))

      Vymazat
  3. No, nelákala mě už předtím a teď jsi jí vykopala hrobeček :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naprosto souhlasím :D též je tato řasenka od teď pro mě "mrtvola" :D

      Vymazat
  4. Líčení od paní Lucie ti sluší mnohem více než to, jaké nosíš normálně.

    OdpovědětVymazat
  5. Je, omylem jsem dala koment k špatnímu článku :D Snad pochopíš ke kterému článku to mělo být :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!