sobota 27. dubna 2013

Ziaja oční krém

Oční krémy používám jednou za čas, ale občas se opravdu hodí. Díky tomu, že si celkem dost líčím oči, a musím používat dost odličováku se oční okolí vysušuje. A právě proti vysušování je dobré používat oční krém. Dále to také předchází vzniku vrásek, které nás stejně všechny jednou čekají, ale tak proč proti nim nebojovat už teď. 

Tento krém posiluje vlákna kolagenu a elastenu, hydratuje a zpružuje pokožku, vyhlazuje vrásky, chrání před předčasným stárnutím pokožky a navrací jednolitý a zdravý vzhled.

Cena je 79,- Kč, což je na oční krém super. 

Doplňuji na přání své pocity z tohoto krému:
Opravdu hydratuje, je velice příjemný. Má zvláštní parfemaci, kterou ale nedokážu vůbec popsat. Ta vůně mi nic moc nepřipomíná, ale rozhodně není nijak vtíravá, a neměla by vadit. Dobře se roztírá, stačí ho troška na celé oční okolí. Rychle se vstřebává a nelepí:) Snad to bude stačit.

Mám ještě jedno interní sdělení. Od blogu si dám na nějakou chvilku pauzu, jak jste asi zaznamenali, teď toho ani moc nepřibývá. Mám nějaké špatné období, je toho na mě moc a mám tak trošku depresi, proto nejsem schopna napsat nějaký zajímavý text. Tímto se omlouvám a věřte, že až se dám dohromady, můžete zase očekávat moje klasické recenze, nějaké outfity, rady, tipy apod. :)

Děkuji PR Ziaja za poskytnutí výrobku k recenzi.

11 komentářů:

  1. Tento noční krém mám v hledáčku, jen škoda, že ta recenze je taková.... krátká a skoro nic jsem se z ní nedozvěděla :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Teda..tvoje recenze mám ráda, ale tahle mi bohužel ani jako recenze nepřijde..jen ofiko popis a proč používat oční krém..ráda bych se dozvěděla jestli hydratuje..nelepí..nedrolí..nevysušuje..voní..atd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V té recenzi je napsané, jestli hydratuje, jak voní a že nelepí! ;-)

      Vymazat
    2. Anničko, to tam bylo od Minimalistic Lady dopsáno až po komentáři od Terky...

      Vymazat
  3. A není to spíše - "dostala jsem od Ziaji oční krém a BUDU na něj psát recenzi" ?
    Mám pocit, že je to jenom opsaná krabička:/

    OdpovědětVymazat
  4. no, už dlouho jsem od tebe neslyšela víc než opsanou krabičku. Možná je dobře, že si dáš pauzu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mě teda nepřipadá, že bych opisovala krabičky, projeď si recenze za poslední dva měsíce.

      Vymazat
  5. Přesně tento oční krém bych si přála vyzkoušet, teď jen najít, kde se prodává Ziaja :). Přeju, ať máš brzy zase šťastnější období...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám od Ziaji z kozí řady a je skvělý :)
    Ať ti je brzy zase lépe :)

    OdpovědětVymazat
  7. me je Ziaja silne nesypmaticka a jejich kozi krem na ruce je strasny takze me ocni vubec nelaka, ale mrknu na slozeni

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!