neděle 21. dubna 2013

Vichy Normaderm micelárka

Dnes o Micelární čistící vodě pro citlivou problematickou pleť od Vichy. Ano, je super, že je určena pro problematickou citlivou pleť. Protože tu já teď přesně mám. Na některých místech mě trápí pupínky, a na některých zase začervenání pleti, způsobené nevím čím. Proto jsem byla ráda, že jsem právě tuhle věc získala k zrecenzování.
Cena na krasa.cz je 253 Kč za 200 ml, což si myslím že je naprosto přijatelné.

Micelární voda je skvělá v tom, že si s ní pohodlně odlíčíte obličej, a nemusíte pak pleť čistit nadvakrát (klasický postup je pleťové mléko + tonikum). U téhle je možná mínus to, že si s ní oči neodlíčíte, protože k tomu prostě není určena. 
Má být bez parfemace a podobných kravin. Ovšem mě celkem smrdí. Ony všechny patláky pro problematickou pleť svým způsobem smrdí. 

Ale nemám ji vlastně co vytknout. Používám ji hlavně ráno pro vyčistění pleti a pak následuje krém a makeup či BíBíčko. Na tohle je opravdu dost dobrá. 


1 komentář:

  1. ja sa chystam na vichy normaderm hyaluspot lebo už si neviem rady s pupienkami niekedy Romy

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!