středa 3. dubna 2013

Rimmel Apocalips Stargazer 701


No, začala bych asi jakýmsi vlastním prohlášením. Rimmel mě oslovil se spoluprací (a to bych nebyla já, abych neřekla ano). Když jsem zjistila, byla jsem nadšená, že mi přijde právě lak na rty (protože něco jako lak na rty jsem fakt nikdy neviděla). Když jsem viděla na každém druhém blogu ty krásné a syté odstíny, doufala jsem, že i mě přinese pošťačka nějaký takový. Ovšem to se nestalo. Dostala jsem odstín, o kterém si asi moc recenzí nepřečtete. Já osobně bych po něm nikdy nesáhla, a jakmile jsem otevřela obálku, začala jsem celkem nadávat. Ale tak, vyzkoušela jsem ho, udělala si na něj názor...a teď si můžete přečíst jaký ten názor vlastně je.
Balení je celkem pěkné. Černou se nikdy nic nezkazí, a to jak jde dole vidět odstín se mi celkem líbí. Balení má 5,5 ml, což je naprosto normální velikost lesků (teď už i laků) na rty. 
Co je zajímavé, je aplikátor. Není to takový ten klasický, na jaký jsem zvyklá. Je houbičkový, a má tam takovou "jamku", kde se drží barva. Ale krásně se s ním pracuje, a barva je nanesená hned.
Co se týče odstínu, já byla "obdarována" číslem 701 STARGAZER. Je to zlatá barva se třpytkama. Já nemám na rtech ráda zlatou, a fakt dost nesnáším třpytky. 
Ale nakonec jsem spokojená. Barva je zajímavá. Hází zlaté odlesky, ale není až tak pigmentovaná, abyste se mohly bát, že budete mít fakt zlaté rty. Budete je mít jen tak dozlata. Mojí mamce se odstín moc líbil, a už mi ho málem sebrala. Ale nic nedostane, protože tento odstín se bude skvěle hodit na léto, k bronzovému líčení. 
Jinak odstínů těchto laků je celkem 8, takže je z čeho vybírat. Já se určitě ještě po nějakém podívám (a to lesky na rty nosím málokdy). Ale tohle má konzistenci tekuté rtěnky. Jo a ještě co se týká výdrže....oběd s váma asi nevydrží. Ale i tak je fajn, protože rty jsou po něm hydratované a vypadají tak nějak...šťavnatě. 
A cena je 139,- Kč.

Leskům, lakům a čemukoliv dalšímu na rty ZDAR!

Děkuji PR Rimmel za poskytnutí výrobku k recenzi.

11 komentářů:

  1. Teda na rtech vypadá moc pěkně, ale je pravda, že třpytkatý odstín bych si taky nevybrala.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, co bych dala zrovna za takovýo odstín! Ten můj je na mě prostě moc výrazný a svítivý. Tenhle může být zajímavé nanést přes nějakou pěknou rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
  3. aj mne prisiel tento odtien.. a som celkom spokojna, pretoze velmi vyraznu ruzovu alebo cervenu by som nikdy nevyuzila.. Moja recenzia: TU

    Dievcata pozyvam vas na GIVEAWAY o clip in vlasy 60 cm a Dermacol vyrobky: TU
    Dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. A hele, další případ, kdy se Rimmel netrefil s odstínem, tak snad se z toho pro příště poučí :-) Já bych tento brala, preferuji spíš méně výrazné barvy kvůli nesouměrným rtům.

    OdpovědětVymazat
  5. je pekný :) tiež nemusím trblietky lebo sa po čase všade dostanú mimo pier,ale pristane ti :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se teda tento odstín líbí daleko víc, než jsem viděla na ostatních blozích... jak říkáš, k nějakému bronzovému líčení, bude krásný :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee konečně někdo kdo dostal ten stejný odstín jako já :D Mám to naprosto stejně ... také jsem u všech okukovala ty krásné výrazné odstíny, ale bohužel no ... třeba příště dostaneme zase my nějaký lepší odstín :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si rozhodně nestěžuju, už jsem si na něj zvykla, ale taky jsem čekala, že dostanu nějakou výraznou barvu. Ale jsem ráda, že mám tento. Kdyby mi totiž přišel nějaký červený, tak byla naštvanější:D

      Vymazat
  8. Mně se naopak líb moc, všude jsem zatím viděla jen ty výrazný... Na obrázku nic moc, na rtech je kouzelný :)

    OdpovědětVymazat
  9. vypada skvěle na rtech ..... ale jak jsem slyšela lak na rty tak jsem myslela že je to apríl :-D třeba jednou budeme mít na nehtech rťenku :-D


    nika-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Já taky nemám moc ráda produkty na rty se třpytkama, ale musím uznat, že na tvých rtech vypadá vážně moc pěkně! :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!