čtvrtek 15. listopadu 2012

Rimmel Stay Matte pudr

Potřebovala jsem nový pudr, tak jsem vyrazila lovit. Na tento Stay Matte od Rimmelu jsem již četla pár pozitivních recenzí, a v Rossmanovi stál 60,-Kč (takže jsem ho tam nemohla nechat!). Normálně stojí stovku mám pocit. 
Pudr má vydržet až 5 hodin, minimalizovat póry a celkově zmatnit pleť. Všechno tohle splňuje, takže jsem naprosto spokojená /ikdyž co se týče minimalizace pórů...je pravda, že póry opravdu nemám tolik výrazné, jako s jiným pudrem, zázrak?/. U pudrů mám většinou problém ten, že se po půl hodině šíleně lesknu, a s tímhle tenhle problém nemám.

Pudr mám v odstínu 003 Peach Glow. Musím říct, že je dost světlý, takže jsem naprosto spokojená (a to si většinou už ze zvyku kupuju odstín 001).

21 komentářů:

  1. Asi jsem jediná na světě, ale mně tenhle pudr vůbec pleť nezmatnil, naopak :(

    OdpovědětVymazat
  2. jsem další v řadě, co nechápe, co na tomhle pudru všichni vidí :) mě zvýraznil každou šupinku na obličeji a byl úplně na prd :) někde se stala asi chyba :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám smíšenou pleť, takže šupinky nemám, čili nevím jestli je zvýrazňuje nebo ne:) Každopádně já jsem s ním spokojená, a přeci nemůže být spokojený každý, žejo... :)

      Vymazat
  3. Já jsem s tímto pudrem také naprosto spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle pudr miluji, mela jsem 003 a je opravdu svetly, ted mam 005 a jsem naprosto spokojena nehodlam menit.

    OdpovědětVymazat
  5. pro mě je tohle nejlepší tuhý pudr, jaký jsem kdy měla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem s ním taky naprosto spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  7. nevyhovuje mi, ale výjimka potvrzuje asi pravidlo :)

    OdpovědětVymazat
  8. tenhle pudr mam uz as potreti:D obcas si rikam, ze bych mela zkusit i nejaky jiny.. ovsem vzdycky nakonec zvitezi tento:D pripada mi, ze ostatni pudry me po tomhle musi jen zklamat:D

    OdpovědětVymazat
  9. Také mám tento odstín a kupodivu je na mě i poměrně světlý :D

    OdpovědětVymazat
  10. jednu dobu jsem ho také dost používala a musím uznat, že byl dobrý, ale nerada používám delší dobu něco stejného ... takže teď používám i jiné, ale nevylučuji, že se k němu zase někdy vrátím :)) Za tu cenu je určitě velmi dobrý!
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tiez ho zboznujem a v podstate uz ani o inom neuvazujem... :)

    OdpovědětVymazat
  12. Všem vyhovuje, ale já jak naschvál mám suchou pleť, tak mi je pudr celkem na nic.. a zrovna je tak levný a všichni ho chválí :D No jo, zákon schválnosti.

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem byla zvyklá si kupovat ten nejsvětlejší a automaticky jsem po něm vždycky šáhla, ale jednou jsem zkusila i ostatní a zjistila jsem, že mi líp sedí, že potřebuju jiný zabarvení, i když pořád světlý.

    OdpovědětVymazat
  14. tenhle pudr jsem používala roky a ani nevím proč jsem přešla na jiný :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Taky ho mám ráda, nemůžu si stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky.. Pěkný blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  17. Tenhle pudr mám asi měsíc,předtím jsem používala minerální od gabrielly salvete a spokojenost s oběma.Ten minerální jsem měla tmavší a na léto byl perfektní,ale bohužel se mi rozsypal.Nad koupí tohodle jsem uvažovala už dlouho a vyplatilo se.Mojí mastnou pleť krásně zmatní na docela dlouho dobu.určitě doporučuju :)

    Budu ráda když juknete ke mě na blog: http://tereez.blogspot.cz/
    Teprve začínám,ale začínal každý a tak doufám,že se třeba někdy vrátíte,snažím se :)

    OdpovědětVymazat
  18. Matující pudr se hodí na mastnou pleť a tu já mám takže mi nemá jaké šupinky zvýraznit. Jsem s ním naprosto spokojená a za ty peníze se nedá nic namítat. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!