pondělí 12. listopadu 2012

Parfémy...aneb tipy na dárky

Dnes jsem vybrala několik věcí, které se podle mě skvěle hodí jako vánoční dárky. A mimoto jsou za skvělé ceny. Hledala jsem podle svého čuchu, takže pokud máte rády (nebo vaší blízcí) těžké a kořeněné vůně, tohle asi nebude nic pro vás.
Versace Bright Crystal
toaletní voda 90 ml + toaletní voda 10 ml + tělové mléko 100 ml + sprchový gel 100 ml 1 293,- Kč
Jak voní ?
Hlava - ledový akord, yuzu, granátové jablko
Srdce - loto, pivoňka, magnólie
Základ - ambra, dřevo, pižmo
Tuto vůni mám moc ráda. Mám ji doma v 90 ml a pak v cestovní sadě. Je lehká, příjemná a dívčí. Je pro mě celkem  návyková, protože miluju všechny vůně, které obsahují pivoňku.
Versace Yellow Diamond
toaletní voda 5 ml + tělové mléko 25 ml + sprchový gel 25 ml 309,- Kč
Jak voní žlutý diamant?
Hlava - broskev, citron, bergamot, neroli
Srdce - leknín, frézie, květ pomerančovníku, mimóza
Základ - dřevo, pižmo
Tato vůně je svěží, hodí se spíš na jaro nebo léto. Ale věřím, že tohle cestovní balení za tak úžasnou cenu by mohlo udělat radost třeba sestře nebo kámošce. Já mám stejné cestovní balení, ale Bright Crystal
DKNY Golden Delicious
parfémová voda 100 ml + tělové mléko 100 ml + lesk na rty 9 ml + kosmetická taška 1 115,- Kč
Jak voní "zlaté jablko"?  
Hlava - jablko, švestka, květ pomerančovníku
Srdce - lilie, orchidej, konvalinka, růže
Základ - pižmo, dřevo
Voní mi asi všechny "jabka" od DKNY. Tahle vůně je teplá, hodí se na den i večer a myslím, že je nositelná jak pro mladší, tak i pro starší ročníky.

Elizabeth Arden 5th Avenue
 parfémová voda 125 ml + parfém 3,7 ml + tělové mléko 100 ml 879,- Kč
Jak voní pátá avenue?
Srdce - mandarinka, šeřík, lípa, bergamot, magnólie
Hlava - tuberóza, broskev, fialka, jasmín, růže, ylang-ylang, muškátový oříšek, hřebíček
Základ - jantar, pižmo, vanilka, santalové dřevo, kosatec
Pátou avenue jsem taky kdysi měla doma. Celkem mi voněla, ikdyž je pravda, že má pár "ingrediencí", které mi moc nejednou (jasmín, vanilka, muškátový oříšek). Doporučila bych ji spíš pro mamku nebo babičku. Je to taková elegantní vůně.
EP Line The Simpsons
toaletní voda 50 ml + sprchový gel 250 ml 379,- Kč
Pokud máte doma někoho, kdo miluje Simpsonovi (třeba já je přímo žeru!), určitě by je potěšila tahle vůně a sprcháč. Bohužel popis vůně jsem nikde nenašla, ale o ten ani tak nejde, tady jde o originalitu. Takže pokud je váš přítel/brácha/kámoš "simpsnoholik", pořiďte mu tohle.
The Smurfs Smurfette dárková sada I.

The Smurfs Smurfette

 toaletní voda 50 ml + pěna do koupele 75 ml 264,- Kč
A poslední věc je tip pro malé princezny. Toaletka a pěna do koupele se Šmoulinkou. Moje pětiletá ségra šmouly zbožňuje, a kdyby viděla tohle, začala by šílet :))
Zdroj obrázků: parfums.cz
Všechny sady seženete na http://www.parfums.cz/darkove-sady/

2 komentáře:

  1. já jsem za DKNY! :) Kupuji mamince :)
    http://elitiethebeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám zkušenosti s tou sadou Simpsonových =) Koupila jsem to loni pro přítele - je pravda, že to splnilo účel - pobavilo, potěšilo. To je asi tak všechno. Já tu vůni nemůžu vystát. Je to silná citrusová vůně, ale ne svěží, spíš křížená s něčím silným, že to připomína ty zelené válečky, co se dříve dávaly místo gelů do sítka o záchodových mís. Naštěstí to přítel nějak vytušil a po pár použitích to bylo nenápadně odklizeno k jeho rodičům domů.Je to zákon schválnosti, čím nesnesitelnější vůně, tím déle vydrží!! =D

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!