sobota 10. listopadu 2012

L´oréal Volume Million lashes (green eyes)

Řasenku Volume Lashes jsem již měla. Byla jsem s ní spokojená. Bohužel mi ale došla, takže jsem si potřebovala koupit nějakou novou. No a štěstí se na mě usmálo, a v Rossmanu jsem narazila na výprodej, kde měly tyhle Volume Lashes pro zelené oči za 99,- Kč (normálně stojí kolem tří stovek). 

Kartáček je gumový, ale naprosto mi vyhovuje. Řasy pěkně oddělí, lehce natočí, prodlouží a dodá objem. To je přesně to, po čem mé krátké časy touží. Co se týká toho efektu pro zelené oči....řasenka má černou barvu, ovšem se zelenými odlesky. Nějaký velký rozdíl oproti normální Volume million lashes teda nevidím. Jediné zelené odlesky na mých řasách jdou vidět pouze na některých fotkách s bleskem.
Každopádně s touto řasenkou jsem velmi spokojená. Podle mě je to asi nejlepší řasenka z drogérie. 

7 komentářů:

  1. Tak to je super cena! :-) Rada bych ji taky vyzkousela.

    OdpovědětVymazat
  2. já mám nejraději řasenku také od této značky, ale collagenku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla tu pro modré oči. Používala jsem jí střídavě ještě s dalšími řasenkami. Vyhrála u mne 2000calories od Max Factor a tahle putovala mojí sestře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné oči. Efekt je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá úžané! Ikdyž já nedám dopustit na mou Maybelline Falsies :) Ta jepodle mě stejně pořád nejlepší a vždycky prostě bude :) ale až budu zkoušet nové, jdu pro tuhle!:)
    http://elitiethebeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Používám tuto stejnou, ale pro modré oči a je to moje nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!