úterý 7. srpna 2012

Vichy + Ziaja micelární voda

Vichy Purete Thermale micelární voda 3v1
Tuhle micelárku jsem vyhrála v jedné giveaway už před nějakým časem, bohužel k recenzování jsem se dostala až teď.
Je pro citlivou pleť, neštípe, krásně čistí. 
Já mám pouze 100 ml (takže je to takové mini balení). Každopádně 400 ml stojí okolo tří stovek.
Ziaja micelární voda ULGA (řada pro citlivou pleť)
Na micelární vodu od Ziaji jsem byla vážně zvědavá. Micelárky jsem vlastnila vždy jen od lékárenských značek (Bioderma a Vichy), takže jsem chtěla vyzkoušet i nějakou tu obyčejnou.
A mé dojmy?
Zklamaná rozhodně nejsem. Na čistění pleti je úžasná. Neštípe v očích, je bez parabenů a alkoholu a myslím, že citlivá pleť s ní opravdu nebude mít žádný problém.
Stojí 89,- Kč, což je nádherná cena. 
Myslím, že pro ne moc náročné uživatelky (nebo ty chudší, které si Biodermu nemohou dovolit), je to skvělá volba.

Pokud bych měla obě micelárky porovnat, těžko říct, která by vyhrála. Asi Ziaja pro svou nízkou cenu. Ovšem Vichy je mi o něco příjemnější na pleti. Těžko říct, máte s těmito dvěma lahvičkami nějakou zkušenost vy?

7 komentářů:

  1. Měla jsem micelárku od Ziajy, akorát fialovou a nebyla špatná. Bioderma je moje stálice, teď se ovšem chystám vyzkoušet Embryolisse.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý článek. Právě hledám nějakou levnější alternativu k mé micelárce od La Roche-Posay. A nakonec i hydratační krém s SPF ochranou. Jsem překvapená, že se mezi blogerkami o téhle značce píše hodně málo.
    A Zaija je pro mě zatím neznámou věcí, takže díky za tip.
    Hannah

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem dlouho hledala levnější alternativu micelárky od biodermy a našla jsem - vyhovuje mi Dermacol, krásně odličuje a čistí, neštípe, nevoní a je opravdu levná.

    OdpovědětVymazat
  4. Ziaju mám a jsem s ní spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  5. ani jednu som ešte neskúšala :) ale vichi určite raz! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ziaja sa mi zacina pozdavat viac a viac, ak mam byt uprimna :) micelarku od Biodermy rozhdone nevymenim, ale kremy od Ziaji su prekvapivo velmi dobre, ked berieme do uvahy pomer kvalita/cena

    OdpovědětVymazat
  7. Od Ziaji ještě nemám ani jeden výrobek a její stálé omýlání mě už začíná nudit. Ale věřím že je k tomu asi dobrý důvod, neb by svýma nízkýma cenama a kvalitou nebyla na každém kroku. Sice se k ní stále stavím ještě ofenzivně, ale až dopoužívám od Biodermy Sébium micelární vodu, tak týhle bych asi dala šanci. :) Ruku na srdce, co je 89 Kč oproti 530,---? Myslím že za tu zkoušku se to alespoň rozhodně vyplatí. :)))

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!