čtvrtek 9. srpna 2012

Vichy Nutri Extra

Tento krém jsem dostala za vyplnění dotazníku o Vichy Idéalia, jejíž vzorek jsem vyhrála na facebooku. Nikdy jsem nezkoušela žádné krémy na tělo z lékárny, proto jsem byla celkem zvědavá, v čem bude takový tělový krém od Vichy lepší, než tělové máslo od Ziaji (které já těžce miluji).
Na začátek vám řeknu, že si vždycky kupuji tělové krémy pro suchou až velmi suchou pokožku, ikdyž nějak extra suchou pokožku nemám. Ale mám ráda, když je moje pokožka hezky hydratovaná a hebká (jsem na to trochu ujetá).
Vyzkoušela jsem spoustu krémů na tělo - Nivea, Garnier, L'Oréal, Ziaja...a spoustu dalších. Jedny mi smrděly, druhé se špatně rozmazávaly nebo příliš dlouho vstřebávaly (jedině Ziaja vede ve všech směrech, jejich tělová másla miluji a nikdo mi to nevymluví - jsou prostě skvělá).
Takže teď k mým dojmům....
Tělový krém má tužší konzistenci (ne přímo tužší, ale není tekuté, které by se vám "rozplývalo" mezi prsty). Co se týče konzistence, jsem spokojená. Lépe se totiž nanáší. Je trochu mastnější (protože co jiného pro suchou pokožku bychom čekaly, že?), tím pádem vstřebání nějakou chvíli trvá. Ale to mi ani moc nevadí. Po prvním zkoušení jsem se namazala a ihned oblíkla. Žádnou neplechu na oblečení krém nezanechal. 
Pokožka je hladká a krásně hydratovaná, což je přesně to, co od tělových krémů, mlék a másel očekávám.
Balení 100 ml stojí 99 Kč, což je fajnová cena. Rozhodně to není nic extra drahého.
Nakonec porovnání s tělovým máslem Ziaja - Ziaja je trochu tekutější konzistence, krásně voní, rychle se vstřebává bez pocitu mastnoty a 200 ml stojí 99 kč. 
Vichy je tedy o něco dražší, mastnější, ale rozhodně na tom není oproti Ziaje nějak špatně. Určitě je skladnější na cestování.
Co vy a tělová mléka/krémy/másla?

4 komentáře:

  1. Tenhle krém jsem taky měla, byl u něčeho přibalený jako dárek a docela mě právě ta jeho hutnost vadila.. ale jde jen o zvyk, já radši mléka než krémy. Na druhou stranu to hydratovalo fakt dobře, takže účel splněn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hm...příliš mě to nenalákalo, k Vichi jsem dost skeptická a neptej se mě proč...Jediné co mi kdy vyhovovalo byla řada Nutrilogie 1, ke které se zimu co zimu vracím:-) Co se týče pleťové kosmetiky tak nedám dopustit na tělový olej Hipp.

    OdpovědětVymazat
  3. Mléka preferuji v létě. Ovšem mými největšími favority jsou tělové krémy- miluju olivový z řady Planet Spa od Avonu.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!