pátek 31. srpna 2012

Podzimní trendy v líčení

Oční linky
Tento trend (a i ty ostatní, o kterých chci psát) jsou tu s námi už věky. A vůbec mi to nevadí. Linky nosila už i Kleopatra a pořád je to trend (a tomu říkám úspěch, nemyslíte?). Oční linky jsem kdysi zbožňovala, pak nenáviděla a opět je zbožňuju! 
Dá se s nimi krásně vytvarovat oko, umí rozjasnit i prohloubit pohled a jsou in.
Já preferuji na linky tužku, protože je to jednoduché a případné chyby jdou snadno opravit. Pokud chci "přivrdit" (třeba u kouřového líčení), namaluju si nejdřív linku tužkou, a pak ji přetřu tekutou linkou. 
Co se týče gelových linek, které jsou v podstatě novinkou, ty já si nakreslit neumím :D Se štětečkem se mi manipuluje celkem špatně (jsem hold trochu levá), vždycky se mi podaří namalovat si každé oko úplně jinak (a to není zrovna to, po čem toužím). 
A jaké se nosí barvy? Úplně všechny. Můžete si nakreslit přirozenou linku - černou/hnědou, nebo zkusit něco výraznějšího, jako je například tyrkysová (kdysi jsem si koupila tyrkysovou tužku od Bourjois a strašně ráda jsem si s ní malovala linku ke spodním řasám. Jak koukám na fotky, vypadalo to celkem zajímavě, ale rozhodně ne špatně. Výhoda pro mě je, že tu tužku mám pořád doma (spíš její zbytek), a určitě s ní zkusím zaexperimentovat). Jinak dalším mým barevným favoritem je fialová, protože mám zelené oči a fialová je krásně zvýrazní. 
Tmavé rty
Dlouho se mi tmavé rty nelíbily, a dodnes nevím, jestli se mi líbí. Ale občas mě přestanou moje světle růžové rtěnky bavit a chci změnu, a v tu chvíli volím tmavé rtěnky (nejlépe červené s modrým podtónem).
Tmavé rtěnky se podle mě hodí spíš na večer, nebo na nějakou tu speciální příležitost. Ale když je chuť a nálada, můžete s tmavou pusou vyrazit klidně i do školy (já to jednou udělala, někteří se na mě sice dívali dost divně, ale mě to nevadilo. Hold, když nosíte pořád světlou pusu a najednou přijdete s tmavou, je čemu se divit).
Nahé líčení
Nahé líčení přímo miluju (už pár let). Kdysi jsem chodila celkem dost zmalovaná, a před nějakým rokem jsem se rozhodla se svou maskou na obličeji skoncovat. Přirozenost vyhrála. Na pleť používám BB krém od Garnieru, místo tmavě červené tvářenky používám světlou oranžovo-červenou barvu a místo šílených barevných očních stínů používám přirozené odstíny hnědé. Samozřejmě, že mám občas chuť experimentovat s barvami, kdy místo zemitých tónů použiji třeba fialovou.
Přirozený (nebo nahý, chcete-li) vzhled jako trend u mě vede na plné čáře již řadu let, a myslím, že ještě pár let zůstane mým největším favoritem.
No a pokud si chcete vytvořit opravdu dokonalé nude líčení, základem je perfektní pleť (to pro někoho znamená pořádnou dávku make-upu, ale raději to nepřehánějte) a dále oční stíny v zemitých barvách, přirozené rty a na tváře co nejjemnější barva. V podstatě by nemělo jít poznat, že jste nalíčená.

7 komentářů:

  1. tento clanek psala tento tyden mia .-)

    OdpovědětVymazat
  2. vždycky se mi líbily tmavé rty, ale pochybuju že by mi to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za krásný článek. Taky se teď (po létech) učím líčit na ksicht trochu jinej obličej než na jakej jsem byla zvyklá:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je to tak dobře.)...někde jsem četla, že bychom se neměly malovat stále stejně a občas trochu líčení pozměnit. Prý tak budeme vypadat mlaději :)...M*

      Vymazat
    2. to já bych se v tom případě měla malovat pořád stejně, protože vypadám dost mladě a občanku ukazuju na každém rohu (a to je mi 21 :D)

      Vymazat
  4. Za mňa jednoznačne tie linky a nahé líčenie, zvyšok mi nepristane :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!