pondělí 6. srpna 2012

Co dělám poslední dobou....

Sešlo se mi za poslední dobu pár fotek. Takový mišmaš. Proto jsem se rozhodla udělat takový post o mém životě, konkrétně o tom, co dělám poslední dobou (aspoň budete vědět, proč teď nepřispívám tak často) :) Dejte vědět, jestli se vám takový typ příspěvku líbí (já osobně mám ráda příspěvky o životě bloggerek, jsem zvědavá co kdo dělá kromě blogu).
Co dělám poslední dobou?
1. Chodím po obchodech (pouze se koukat), dělám xichty a fotím se s tím nejšílenějším, co v obchodě najdu (čelenka z Lindexu ala Lady Gaga).

2. Sedím v Ostravě na schodech před domem a nechávám se fotit kamarádkou.


3. Chodím po lese (opět v Ostravě), a divím se, že ta pár let co jsem tam nebyla, půlka lesa jaksi chybí (staví tam domy). V Ostravě se také chodím bavit na Stodolní (fotky chybí), dále na kafíčko do Jet Setu a jinak tam hraju na klavír.


4. V Brně chodím "pařit" do 7.nebe
5. Řídím (řidičák mám už 3 roky, ovšem za volant si sednu jednou za rok. Takže řídit moc neumím, a teď se to znovu učím (nedivte se prosím, že na fotce nemám pás, je to foto před jízdou, kdy jsem zkoušela, jestli mám sedadlo správě nastavené a vidím dobře do zrcátek).



6. Výletuju (hrad Veveří). Bylo tam moc krásně. Ale škoda, že byl hrad z větší části zničen za doby komunismu (a předtím samozřejmě ještě za války). Ale jako výletní místo moc doporučuji.


16 komentářů:

  1. Ji nádherná žena :)) moc se mi líbí to tílko, kdy Tě fotila kamarádka a největší sranda pro mě byla první fotka, protože já si tu samou čelenku zkoušela taky a mamka se za mě strašně styděla, když už jsem křičela pře lindex po třetí mami hele! (třikrát v podobný čelence :DD).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc Mio! To tílko je z H&M, stálo mě 70 Kč (no nekup to). Jo ta čelenka mě pobavila :D

      Vymazat
  2. Tenhle typ článků mě taky moc baví, takže super! :) A ta čelenka mě fakt dost pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. To je super, že si nějak užíváš :).

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee. Ty máš hezký fotky. Opravdu ti léto svědčí:)! A Lindex musim někde v Praze najít!:D
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Mám řidičák 2 roky a taky tomu moc nedávám. Poslední dobou se ale zlepšuju a přestávám se bát rozjíždění do kopce v křižovtkách :D Držím palce, ať se jen a jen zlepšuješ :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky. Navíc mi připomněly, že už jsem dlouho za našima nebyla v Ově :))
    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší, obzvlášť na té fotce kde tě fotí kamarádka na schodech, vypadáš báječně! :)
    A s tím řidičákem, jsem na tom podobně. Respektive jsem byla, od té doby, co máme automat se hrnu do řízení sama :D Ale do auta s manuální převodovkou mě už nikdo za volant nedostane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak s automatem je to skvělé! Doma (v Ostravě) máme právě auto s manuálem, a já jaksi nestíhám řídit a řadit :D Jsem ráda, že v tom aspoň nejsem sama :) a jinak děkuji všem za krásné komentáře!

      Vymazat
  8. pekné fotečky:)


    littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Aj podľa mňa sú tieto posty skvelé... Ja na taký stále naberám odvahu ;)

    OdpovědětVymazat
  10. tenhle typ článků mě baví! :)
    a na těch schodech ti to moc sluší :) s řízením jsem na tom podobně - řidičák mám půl roku, ale za volantem jsem byla zatím 5x a bojím se:D nemám kde se učit, protože jezdím jen s taťkou a ten se bojí ještě víc než já :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Eli, moc fajn, že jsi dneska přišla ;) Budeme zakládat tu skupinu na facebooku, tak snad se taková setkání budou pořádat častěji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem z toho nadšená! Doufám, že z toho uděláme nějakou tradici :) Bylo to fajn vidět lidi, které znám jen "z PC" :))

      Vymazat

Díky za komentář!