sobota 4. srpna 2012

2. narozeniny blogu


Dnes slaví můj blog 2. narozeniny. Když jsem v roce 2010 začínala prvním příspěvkem (vložením videa z přehlídky Chanelu  :D), vůbec jsem neměla ponětí, co tady vlastně chci vytvořit, a nikdy by mě nenapadlo, že vás tady jednou bude 489.
Vždycky jsem ale chtěla, aby se můj blog stal pro někoho zdrojem inspirace, dobrých rad a tipů, a doufám, že se mi to aspoň trochu podařilo.
Musím vám poděkovat, že komentujete (ať pozitivně, tak negativně), protože díky komentářům vidím odezvu na mé snažení.
Plánuji udělat soutěž, jako poděkování za vaši přízeň. Bohužel zatím nejsou moc finance, proto si budete muset ještě nějakou chvíli počkat :)

15 komentářů:

  1. Moc ti gratuluju, ať ti jde blogování stále tak dobře a ještě líp :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem! :) len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k dvou letému výročí! A přeju stále články, které nás - tvé čtenáře baví a inspirují.

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji blogu krásné výročí a tobě hodně úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
  5. hodně štěstí, zdraví! :) další věc, kterou můžeme ve čtvrtek oslavovat! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Happy B-day:D! Přeju ti víc a víc odběratelů. Zasloužíš si ještě tak +-1000:D

    OdpovědětVymazat
  7. Blahopřeji k výročí, takhle ,,staré" blogy se vidí málokdy.

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší k blog-narozeninám! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju, ať se ti daří pořád více :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc gratuluji k druhým narozkám! Dva roky, to je opravdu fuška - pořád něco vymýšlet, připravovat, věnovat se tomu:-)
    Přeju ale hodně dalších let a hodně dalších čtenářů...:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji k narozeninám a přeji blogu aby se mu dařilo lépe a lépe, protože si to zasloužíš :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc vám děkuji za krásné komentáře holky! Nesmírně mě to potěšilo :)

    OdpovědětVymazat
  13. congrats :) zelam vela dalsich spokojnych citatelov a kopec inspiracie na clanky :)

    OdpovědětVymazat
  14. gratuluju k vyroci!!!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to velká gratulace! Myslím, že ani žádné dárečky nepotřebujeme, stačí nějaké skvělé recenze, třeba jako na ten Biosil, ta mi pomohla ;)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!