pátek 22. června 2012

Shauma - intenzivně pečující balzám na vlasy

Dnes mám pro vás krátkou recenzi pečujícího balzámu na vlasy od Shaumy.
Jelikož jsou teploty celkem vysoké, mé vlasy jsou dost suché (v extrémních vedrech/mrazech na to celkem trpím). Proto musím volit pečující a hydratační přípravky na vlasy.
Co se týče tohoto balzámu, jsem s ní opravdu spokojená. Je určen pro lámavé vlasy se sklonem k třepení. Vlasy se mi sice třepí jednou za uherský rok, ale co se týče lámavosti, jsou na tom mé vlasy špatně. Protože já chytrá nosím v těch vedrech culík nebo drdol. Přirozeně to vlasům neprospívá.
No, přejdu raději k účinkům kondicionéru. Vlasy mám po něm krásně hebké, lesklé, a co je hlavní - vyživené. Po suchých vlasech ani stopa. Teď mám vlasy jako miminko, a nestěžuju si. Stojí 50 Kč (upřímně, nevím přesně kolik stojí, kupovala ho mamka, a já ji ho kradu).

4 komentáře:

  1. :) já osobně jsem s ním taky hodně spokojená...vlasy jsou po něm takové heboučké a vyživené

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s ním také byla spokojená! :) ..ale znovu si ho kupovat neplánuji, ráda zkouším nové výrobky.

    OdpovědětVymazat
  3. Vzhledem k fotkám, co jsem viděla, nekecáš :)). Máš krásné vlasy.. stále hledám nové věci k vyživení konečků, děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  4. Na suché konečky se mi nejvíce osvědčil olivový olej.Stačí lahvičku s ním na 1 minutu dát do horké vody, a pak aplikovat na vlasy ( do 1/3 dělky), zabalit do igelitu a nechat působit minimálně 15 min. Pak smyji šampónem.Vlasy jsou jemné a úžasně se lesknou.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!