sobota 21. dubna 2012

Já a mé vlasy

Já a mé vlasy. Musím pro začátek říct, že své vlasy miluji a snažím se o ně co nejvíce starat. Kdysi tomu bylo jinak.
Mám pevné vlasy, většinou u hlavy mastnější a po délce sušší, ale to je problém hlavně v zimě a v létě. 
Celý život mi všichni kadeřníci chválili vlasy.Když jsem ve svých 15 letech objevila kouzlo žehličky na vlasy, žehlila jsem si vlasy snad každý den (někdy i několikrát). A nenapadlo mě používat nějaký ochranný sprej (to mi kadeřníci nikdy nevěřili). Vlasy mi to nevysušilo. Ale teď už si je žehlím jednou za měsíc.
Ani po pár barveních a melírech nejsou mé vlasy nijak zničené. Musím říct, že bych měla děkovat bohu, že mi "věnoval" vcelku kvalitní vlasy.
Někdy do 5 třídy na základce jsem měla vlasy pod zadek. Pak jsem začala stříhat a měla vlasy po pas. Pak se stříhalo dál a dál až jsem měla takové delší mikádo (někdy v roce 2010 a ještě k tomu černé). 
Teď jsem ve fázi, kdy chci opět dlouhé vlasy do pasu a docela se mi daří. Mé vlasy rostou rychle a hlavně konečky se mi netřepí (ikdyž se přiznám, že jsem minulý týden našla svůj první roztřepený vlas, tak jsem ho vyškubla a byl pokoj:))
Nikdy jsem nepoužívala a dodnes nepoužívám žádné drahé přípravky. Šampón pro hnědé vlasy od Balei za 40,- Kč a nějaký kondicionér mi bohatě stačí. Vlasy mám lesklé a hebké a se sérem proti třepení vlasů mám hebké i konečky (ten lesk je teď možná i dílem Tangle Teezeru).
A teď se můžete podívat na přípravky, které nejčastěji používám. O většině z nich jsem už psala, proto mi připadá zbytečné to tady vypisovat znovu. Pokud ale toužíte po nějaké recenzi, pište do komentářů.
Šampón pro hnědá vlasy - Balea (recenze ZDE a ZDE)
Kondicionér pro suché a poškozené vlasy (značku nevím, myslím že jsem ho kupovala v Douglasu, ale nejsem si jistá, protože už ho tam nemůžu najít. A chci ho znovu, protože jsou po něm moje vlasy lesklé a hebké, a hlavně nejsou suché).
Push-Up Lotion pro větší objem - Shauma (recenze ZDE)
Volumizint styling powder - Got2b (recenze ZDE)
Tangle Teezer (na rozčesávání nic lepšího neexistuje!)
Regenerační expresní balzám pro nepoddajné a suché vlasy - Gliss Kur
Sprej pro lesk vlasů - Avon 
Sérum na suché konečky vlasů - Avon (recenze ZDE)
Kúra pro zářivé a lesklé vlasy - Avon

14 komentářů:

  1. Máš nádherný vlasy! Co bych za ně dala... Ten šampon Balea taky miluju.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle články mám moc ráda:)...Kolik prosím stojí ten kondicinér z Douglasu?:)...Máš fakt nádherné vlasy, takhle ti sluší nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
  3. ten sestřih v roce 2010 se mi hrozně líbí :)

    http://moni-loves-sunshine.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se taky moc líbí ten sestřih z roku 2010. Myslím, že tato ofina ti moc sluší. A pak se mi taky líbí ta pěšinka na bok u roku 2011. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. vlasy máš nádherné, jen co je pravda a mám i pocit, že ti to teď sluší nejvíc! ;) šámpon od balei mi moc nevyhovoval, ale je pravda, že hnědým vlasům dodává hezký lesk! :)

    OdpovědětVymazat
  6. co bych dala za tvé vlasy... já zase snad nenajdu ani jeden vlas, který by nebyl roztřepený :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nádherné vlasy! Skvělý článek a super tipy. To sérum na konečky od Avonu je úžasný. :)

    OdpovědětVymazat
  8. mas krasne vlasy,hned bych si je s tebou vymenila:)))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, ten kondicionér pro suché a poškozené vlasy mají v Marionnaud, je to od jejich dodavatele.

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se libí ten sestřih z 09 s tou ofinkou. Moc pěkny. Ten Balea šampon je fakt skvělej. Mohla bys prosim vyfotit ten Pudr na vlasy od Got2b před a po :-) a i vydrž by mě zajimala, mam totiž vlasy podobny jak ty.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné vlasy :-) Tak dlouhé bych chtěla taky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný vlasy!!! Jo, a kdyby jsi někde našla ten kokosovej kondicionér, tak prosím napiš :)Díky

    OdpovědětVymazat
  13. Máš dokonalé vlasy i barvu! Nemůžu uvěřit tomu, že k takovému výsledku stačí jen pár věcí od Baley a Avonu :-D

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!