pondělí 5. března 2012

Ziaja pomeranč&kakao


Nedávno jsem psala, že vám brzy prozradím 2 velké novinky. Jedna z nich je, že píšu pro internetový magazín www.prorebelky.cz, do rubriky Vyfikni se, a druhou vám prozradím dnes.
Zástupkyně kosmetické značky Ziaja mě kontaktovala, zda bych nemohla otestovat pár jejich výrobků dle mého výběru. A chci vám ukázat, co jsem si vlastně vybrala, a jaké jsou mé dojmy.
Pomerančové máslo - sprchový krém
První pozitivní věc je, že tento "sprcháč" má 500 ml a stojí 69,- Kč. Což se vyplatí! Mě osobně vydrží klasický sprchový gel (300ml) zhruba 14 dní. Tento ovšem vydrží o mnoho déle, a to také díky svému krémovému složení, kdy na jedno umytí spotřebujete o dost méně, než u klasického gelu. Navíc nevysušuje a příjemně voní - vůně vydrží i několik hodin po umytí. Je určen pro normální a suchou pokožku
Pomerančové máslo - tělové máslo 
Toto tělové máslo má příjemnou konzistenci, není ani příliš hutné, ani příliš tekuté. Dobře se rozmazává, rychle se vstřebává a hydratuje. A samozřejmě také skvěle voní. 
200 ml stojí 99,-.
Další produkty jsou z řady Kakaové máslo. Skvělé pro milovnice kakaové vůně. 
Sprchový krém je stejně kvalitní jako ten z pomerančové řady. Je krémový, na jedno umytí vám stačí velmi málo, nevysušuje a úúúžasně voní! A opět 500 ml stojí 69,-.
Tělový balzám - je určen pro normální a suchou pleť. Má trochu tekutější konzistenci, docela špatně se rozmazává a déle vstřebává. Ale opět úžasně voní a hydratuje. Co je ale zvláštní schopností tohoto balzámu - zlepšuje zbarvení pokožky. Já jsem bohužel světlá, a do solárka nechodím, ale jde poznat, že vypadám o něco "zdravěji". Ovšem umí udržovat opálení, takže v létě ho určitě využiji.
200 ml stojí 79,-
A balzám na rty má také kakaovou vůni, hydratuje rty
10 ml za 49,-.

Ani jednomu z těchto produktů nemám co vytknout, se všemi jsem spokojená, takže vám je můžu pouze doporučit.Nejvíc jsem si zamilovala jejich sprchové krémy, jiné už nechci :))
Jinak o mých zkušenostech s pleťovými krémy Ziaja jsem psala ZDE.
Ziaja Ltd. Se specializuje na výrobu výrobků péče o pleť (krémy, toniky, pleťová mléka),  péče o tělo (balzámy a tělové emulze), péče o vlasy (šampony, kondicionéry), intimní hygienu.


Výrobky Ziaja můžete koupit např. http://ruzova10.cz a http://newbrand.cz/shop/ v obchodech Rossman, Schlecker, Tesco, Globus. 
Pokud se chcete podívat, co všechno Ziaja vyrábí, koukněte na jejich oficiální stránky www.ziaja.cz.

10 komentářů:

  1. V Tescu ani v Rossmanu jsem balzamy Ziaja nevidela :( Skoda ... Ale jejich ocni krem s kozim mlekem je muj favorit. Nebo okurkovy krem byl pro me v zime idealni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku Ziaja mám moc ráda, teď momentálně od nich mám krém s kozou jsem moc spokojená a kakové máslo plánuju vyzkoušet :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mam moc ráda Kakaové máslo, ale u nás mají jenom tělový krém a krém na ruce, sprchový krém si asi objednám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ziaju mám moc ráda, hlavně to kakaové máslo :)

    OdpovědětVymazat
  5. To kakavko omrknu asi i přesto, že nemám ráda polský výrobky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já osobně taky polské výrobky nemám příliš v lásce (zvláště jídlo), ale Ziaja je vyjímka...:)

      Vymazat
  6. O víkendu jsem si koupila to pomerančové tekuté mýdlo a musím ho doporučit. Nádherně voní, je husté a nevysušuje. Super!

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám že tahle značka začíná být hodně oblíbená mezi blogery :) Musím jí konečně vyzkoušet, zaujalo mě to kakaová řada :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mam z kakaoveho masla uz tak pul roku krem na oblicej od teto znacky:)))

    OdpovědětVymazat
  9. tak pro ten sprchas si zajdu zrovna jsem shanela nejaky jako doplnek k tomu maslu z dm dik za typ

    http://barbuchachacha.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!