neděle 11. prosince 2011

E.L.F. review

Nedávno jsem opět objednávala z E.L.F. a musím vám ukázat věci, se kterými jsem nesmírně spokojená a můžu je jen a jen doporučit.
Studio Stripple Brush - Neuvěřitelně hebký štětec na make up, který se s ním opravdu dobře nanáší!
Studio Bronzer (Golden) - objednávala jsem si ho jen tak na zkoušku, a musím říct, že teď už ho nedám z ruky! Barvy jsou skvělé, není jinak extra tmavý, takže se ho nemusí bát ani světlé typy (jako jsem já). Je v něm dost třpytek (takže se dá ten nejsvětlejší odstín použít i jako rozjasňovač).
Essentials Rozjasňující oční stíny (Silver Lining) - barvy vypadají opět jinak než na obrázku z internetu, ale nevadí, líbí se mi i tak. Světlá barva (bílo-béžová) není moc vidět a neobsahuje skoro žádné třpytky, zato růžová má třpytek dost a je i dobře pigmentovaná. Pak modrá (nebo spíše fialová) a šedočerná také neobsahují třpytky a jsou dobře pigmentované.
Essentials Přirozená Tvářenka (Coy) - tento odstín jsem si chtěla objednat už dlouho, ale opět jsem se bála, jak vůbec bude vypadat. Nakonec jsem riskla 39 Kč a pořídila si ho. Je skvělý! Barva je naprosto úžasná, oranžovo-růžová s zlatými. třpytkami.
Zde: Bronzer E.L.F. v akci!

Užijte si pěkný zbytek víkendu

5 komentářů:

  1. Ten bronzer vypadá úžasně. Koukla jsem na jejich stránku a podle ohlasů to vypadá na celkem šikovnou kosmetiku, jen mě odrazuje to šílený poštovný. Zdá se mi to hodně.
    Ty nášnice na tvé fotce jsou krásný, moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. ty náušnice jsou dokonalé, takové pěkně elegantní

    OdpovědětVymazat
  3. pěkná recenze,bronz ti moc sluší :) skvělý blog,sleduju ♥ :))*

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně moc sluší ! :)) A ty náušnice jsou úúžasný ! :) Jinak mě zaujal ten bonzer...

    http://myfashionforall.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Bronzer mám taky, je skvělý! Tobě to moc sluší.
    Zvu vás na můj GIVEAWAY!

    http://levanduleodlutense.blogspot.com/2011/12/giveaway-kosmeticky-balicek.html

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!