úterý 1. listopadu 2011

Loreal Hydra pure: Zmatňující hydratační péče Review

Loreal Pure Zone - Hydra pure: Zmatňující hydratační péče
Upřímně, najít něco zmatňujícího a zároveň hydratačního mi dalo docela zabrat. Většinou se mi stalo, že krémy, na kterých bylo napsáno, že matují i hydratují buď mou pleť zmatlily (ovšem jen v t-zoně a zbytek byl vysušený), nebo hydratovaly (takže t-zona byla mastná).
Ale když jsem tento krém viděla v obchodě, vzpomněla jsem si, že z této řady jsem již pár výrobků kdysi vyzkoušela a se všemi jsem byla spokojená.
S tímto krémem jsem spokojená také. Ovšemže od něj nemůžete čekat nějaké zázraky. 
Na krabičce se píše, že po používání tohoto krému budete mít pleť hladší (to bohužel nepoznám, pleť mám hladkou po jakémkoliv patláku na obličej, po tomhle je na dotek pěkně hebká), čistá pleť (no, když si před použitím krému pleť důkladně vyčistíte, opravdu pak bude vypadat čistá), sjednocená pleť (bohužel, to umí jen make-up) a stažené póry bohužel taky neschová (to neumí snad žádný přípravek, a pokud ano, chci vědět jaký!!).
Takže si to shrneme: Pokud chcete v celku levný (stojí kolem 200Kč) krém, který umí hydratovat i zmatnit pleť, hurá do něj!

4 komentáře:

  1. Já používám od Ryoru a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od Ryoru, hydratuje i matuje. Stahuje póry ;) a stojí podstatně méně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ryor mám také, ale u něj jsem moc hydratace nepocítila :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!