pondělí 3. října 2011

Mango - ano/ne?

Abych všechny obchody jen nepomlouvala, že tam nic hezkého nemají, rozhodla jsem se udělat pár příspěvků o obchodech, kde občas i něco (hezkého) mají.
Začnu Mangem.
Sice nevlastním nějak moc kousků z tohoto obchodu, ale se vším, co odtud mám, jsem spokojená.
Ano, sice i v Mangu se může stát, že vám z šatů lezou nitky, ale více méně bych tento obchod zařadila mezi ty kvalitnější.
Najdete v něm elegantní módu, ale také casual style (městská elegance), možná i sportovnější typy by si vyberou.
Mají šaty, kalhoty, jeansy, kabáty, bundy, kabelky, šperky, brýle, boty....prostě všechno.
Existuje i pánské Mango (ale myslím, že v ČR je jen jedno).
A ceny? Jak víte, Mango není úplně nejlevnější. Například dlouhé večerní šaty zde můžete sehnat i za 4199Kč. Ale také seženete svetřík za 300,-. Záleží na tom, po čem toužíte.
Ale v Mango často probíhají slevy, a nákupní akce. Jedna taková bude příští čtvrtek.
A teď pár obrázků toho, co se hezké a mají to v Mangu!

Co vy a Mango?
Máte s tímto obchodem nějaké dobré/špatné zkušenosti?

2 komentáře:

  1. Co bude v mangu za akcii ? Marně sháním zimní kabát a přemýšlím že bych mangu dala šanci. Jinak hezkej článek a souhlasím že v brněnských obchodech je to hnus :/

    OdpovědětVymazat
  2. Mango mám ráda, nedávno jsem si tam koupila topík za 119 Kč v úžasných slevách. A v Brně. ;) Největší radost mám z náhrdelníku se srdíčkem s iniciálem M (Mango). Momentálně mám přítele, kterému začíná jméno na M. Asi náhoda, nebo osud. Ale Mango hodnotím kladně. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!