pondělí 8. srpna 2011

Pink Lipstick

Jedna z mých velkých obsesí jsou růžové rtěnky. Mám jich docela dost, a chci je vám ukázat.
Zleva: neznámá rtěnka z KIKu, S-HE - 392, AVON - Iced Champlink, Vollaré - ???, Essence - 01Frosted, Astor - 730, Maybelline 109 Rosy Dream
 Bez blesku - Zleva: Essence,S-HE,Avon,KIK,Vollaré,Astor,Maybelline
S bleskem
Nejlepší je Maybelline, pak Astor, Vollaré a ten zbytek, který má celkem nulovou výdrž.
P.S. Pozítří odjíždím na týden s přítelem do Franice. Doufejte, že výjde počasí a já nafotím i nějaké "outfitovky". Mějte se tu krásně!

5 komentářů:

  1. Tady ty světlý růžový se mi líbí, ale málokomu sluší...takže můžeš být ráda:-) A užij si Francii!:)

    OdpovědětVymazat
  2. dufam, ze vam vyjde pocasie! a ten predposledny ruz vyzera vazne dobre:)

    OdpovědětVymazat
  3. inak mas strasne peknu profilovku:)

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, ja rtenky uplne nesnasim :-D, celkove nemam rada patlat si na pusu neco jinyho, nez balzam na rty.. Ale pak se mi hrozne libi, kdyz ma nekdo takovouhle sbirku. A taky se mi libi tvuj prsten nahore v zahlavi :-).

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!