čtvrtek 4. srpna 2011

New Things

Nedávno jsem byla na nákupech, a chci vám ukázat část toho, co jsem si koupila.
Botičky jsou z obchodu CCC (žádní velká kvalita, ale já stejně všechny boty do půl roku zničím, tak pro nevyužít slev:)). Modré lodičky mě zaujaly na první pohled. Chtěla jsem sice černé, ale ty už nebyly v mé velikosti (lodičky si musím kupovat o číslo menší, jinak mi padají). A ta barva je výraznější, než tady na obrázku. K jednoduchým outfitům jsou jako dělané!Cena 449,-
Druhé boty jsem si koupila na pohodlné procházky po městě. Upřímně, tak moc pohodlné nejsou, sice se v nich chodí dobře (nikde nic netlačí), ale vzadu padají z nohy (přinejhorším je budu nosit jako nazouváky). Cena 349,-
Tričko a svetřík Mango, šátek Benetton, kalhoty New Yorker. Ceny mě mile překvapily - například na štítku toho šátku bylo že stojí 315,-, a u pokladny po mě paní chtěla 250,- :D
A kalhoty jsem si původně koupit nechtěla. Kamarádka mě nakonec přesvědčila, že mi opravdu sluší (no, stejně ji to nevěřím, ale ty kalhoty jsou opravdu pohodlné - ideální na cestu do Francie).
Na této fotce není nic pořádně vidět, ale řeknu vám co tam všechno je. Jsou tam dvoje legíny (jedny černé a jedny modré) z Tally Weijl (chtěla jsem jen černé, ale prodavačka mi řekla, že pokud si vyberu ještě jedny zaplatím na obojí cca 300,- místo 250,- za jedny). Černé šaty H&M (za 300,- a jsou skvělé!), vesta New Yorker (černou slušnou vestu jsem scháněla už dlouho, tahle stála něco málo přes 200,-; no neberte to). A pak tak jsou ještě ty kalhoty z NY.
 A zde jsou mé nejoblíbenější cetky a tretky poslední doby! ( v cenové relaci 30 - 500 Kč).
P.S. Modrá je nová černá!!!! (Alespoň pro mě).

2 komentáře:

  1. suhlasim, ze modra je nova cierna:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný věci jsi nakoupila :) !

    Zvu tě ke mě na Giveaway :) !
    http://kockandy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!