pátek 29. července 2011

Jsem zpátky

Tak jsem zpátky z dovolené. Byli jsme v Chorvatsku, kousek od Šibeniku. Pořádně jsem si odpočinula a dokonce jsem se i po sto letech opálila :D Každý den jsme se váleli na pláži, pili pivo a odpoledne jsme se cpali pizzou. Byla jsem s rodiči, což mi ale vůbec nevadilo :) Jak ale vidím počasí v Česku, tak mi mé opálení dlouho nevydrží, proto plánuju koupit nějaký samoopalovák. A musím se přiznat, že nechápu, proč do Chorvatska všichni jezdí, protože ta země jako taková se mi vůbec nelíbila. A s módou jsem to vůbec neřešila, měla jsem s sebou malý kufřík a vystačila jsem si s málem. Plavky, kraťasy a košile a bohatě by to stačilo.
Co vy, plánujete nějakou dovolenou?
Já mám ještě v plánu Francii s přítelem (neskutečně se těšííím!!!), Vídeň a dovolenou v mé rodné Ostravě :)
p.s. to malé stvoření na fotkách je má ďábelská sestra :D







6 komentářů:

  1. chorvatsko s rodinou me taky ceka, respektive porad vaham, jestli jet- more, nebo radsi volnej barak..? :) nenudila ses? ja se toho hrozne bojim, ze se za 10 dni s rodinou unudim k smrti...

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem se určitě nenudila, pořád jsem se válela na pláži, četla časopisy nebo si hrála se ségrou. Rozhodně si nemám na co stěžovat, a hlavně mě to nestálo ani korunu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju Chorvatsko. My jezdíme každý rok na Pag, do Šimuni, kde si pronajímáme dům na pláži, je to úžasné na relax a odpočinek :) Krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. kransy outfit a posledna fotka je krasna:)

    OdpovědětVymazat
  5. Pekna segra a tobe to slusi!:) Odkud je prosiiim ta kabelka? Je uzasna ! :P

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!