čtvrtek 14. dubna 2011

Péče o pleť


1. KROK - ČIŠTĚNÍ
Ráno používám k čistění pleti pouze č.1. Bioderma Sensibio H2O pro citlivou pleť; pleť je po ní příjemná a připravená k nanesení krému a poté i make-upu. Jinak k odličování používám nejdříve č.2. Avon odličovač očí , který "sundá" stíny i řasenku a oči po něm neštípou, poté odlíčím zbytek obličeje číslem 3. Yves Rocher květinové odličovací mléko, a nakonec dočistím číslem 1. Biodermou. (odličuju se tak dlouho, dokud není poslední tampónek čistý.
2. KROK - KRÉMY
Jak vidíte, mám více krémů na výběr (a tohle nejsou všechny, jen momentálně nejpoužívanější). Vždy si vybírám krém, dle potřeb mé pleti. Pokud cítím, že je suchá, vezmu si hydratační krém (č.6 Avon oční hydratační krém, č. 7 Avon denní hydratační krém, č.8 Avon noční hydratační krém - tyto krémy jsou skvělé, opravdu hydratují a zanechávají na pleti příjemný pocit), pokud pleť mdlá a potřebuje rozjasnit sáhnu po čísle 4 Ziaja kakaové máslo), a pokud se vyskytnou nedokonalosti, jako je větší výskyt pupínků (a takových podobných věcí) sáhnu po čísle 5 Yves Rocher Zero defaut (tento krém má krásnou vůni, voní jako čerstvě posekaná tráva:).
3. KROK - ZVLÁŠTNÍ PÉČE
Já vím, ty kroky tady mám trochu popletené, ale už se mi to nechce předělávat. Samozřejmě, že masky se dávají na odlíčenou pleť a až po maskách přichází na řadu krémy. (Jen abyste si nemyslely že jsem hloupá a dávám si masku na nakrémovaný obličej :d)
Takže - číslo 9 Freeman  kaolinová pleťová maska avokádo a oves: co říct k této masce? Je skvělá! Čistí póry, pleť je po ní pevnější, svěží a pleť vypadá zdravěji. Další je 10 Avon hydratační maska - pro suchou pleť je výborná! č.11 sem moc nepatří Avon čistící pleťová voda s bílým čajem, rozhodně není na citlivou pleť, řekla bych, že se hodí spíš pro problematickou (teď mi můžete, ale taky nemusíte věřit). a poslední věc je nejlepší! 12 Avon vyživující peelingový krém s bambuckým máslem a zázvorem. Tuto věc můžete použít buď jen jako peeling, a nebo si ji na obličeji nechat déle a použít ji jako masku s následným peelingem. Řeknu vám, po téhle masce s peelingem mi připadá moje pleť jemná jako pleť miminka. Opravdu stojí za vyzkoušení!

PS. KDYSI TADY BYLA TAKOVÁ "SKORO DISKUZE" K TOMU, ZDA SI MYSLÍTE, ŽE KRÁSNOU PLEŤ ZÍSKÁTE POUZE POUŽÍVÁNÍM DRAHÝCH PŘÍPRAVKŮ. JAKÝ NA TO MÁTE NÁZOR? STAČÍ VÁM LEVNÉ VĚCI  TYPU AVON, BALEA..NEBO POTŘEBUJETE CLINIQUE, BIODERMU ATD...?

9 komentářů:

  1. Já to takhle rozhodně neberu. Zkouším i levnější a i ty dražší. Vždy mě okouzlí něco jiného a používám jen to co mi opravdu pomáhá ať je to drahé nebo levné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bioderma je úúžasná :) Mě moc věci z Avonu na pleť nevyhovují, jinak jejich dekorační kosmetiku mám moc ráda. A ty masky od Freemana musím zkusit, všichni na ně píšou samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  3. po tom odličovači oči štípou a pořádně :( a ty jejich krémy bych asi nedala ani na boty, natož pleť.. Avon za mně prostě ne! Ale třeba Biodermu bych zkusila ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je pravda, že někomu ty krémy z avonu nemusí sednout. Já znám právě dostt lidí, kteří jsou s nimi spokojení:)

    OdpovědětVymazat
  5. ja mam taketo prispevky straasne rada, takze tento sa mi moc moc pacil:)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělý příspěvek :) ty krémy od Avonu občas používám a jsem si nimi docela spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. super článek..super blog..follow!!

    OdpovědětVymazat
  8. uzasny clanek!! prosim te, mas nejakou zkusenosr s kosmetikou ryor?

    OdpovědětVymazat
  9. Ani levné, ani drahé. Je to jedno, protože nejvíc na pleti udělá genetika.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!