čtvrtek 3. února 2011

Something about me

Ta ohavná řetězovka se nevyhla ani Minimalist Lady (díky Dasdusho!) :) Takže se o mě dozvíte pár (asi nezajímavých) informací.
1) Narodila jsem se v Ostravě, střední školu jsem studovala ve Vsetíně a nyní bydlím a studuji v Brně (nesnáším otázku jestli je to lepší v Ostravě nebo v Brně, ale dnes na ni odpovím - mám raději Ostravu, často tam jezdím za babičkou a tatínkem).
2) Mám třiletou sestru Marii (než se narodila, malých dětí jsem se bála)
3) Mám fóbii z hadů a injekcí (proto nevlastním a nikdy nebudu vlastnit tetování nebo piercing)
4) Jako malá jsem chtěla být módní návrhářkou (mé kresbičky mám dodnes schované) a pak také historičkou (historie mě velmi zajímala, zvláště Egypt - uměla jsem kreslit i hyeroglify)
5) Miluji divadla, galerie, památky, hrady, zámky, historická města - prostě kulturu
6) Jsem seriálový a filmový fanatik (ze seriálů nejvíce zbožňuji Simpsonovi, Gossip Girl a Teorii velkého třesku)
7) Již 2 roky mám přítele, a jsem zamilovaná :)


BezegaMirabelleSimoneBianca



5 komentářů:

  1. Nemáš zač. :D Seriály taky miluji a všechny co jsi napsala, mám také ráda! To je krásné být zamilovaná, přeji ti to.
    Egyptskou historii a Egypt samotný mám moc rada. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně moc se mi líbí ta malůvka co máš v záhlaví blogu. Dokonalost!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů ty jsi mě označila! :)) děkuju :-* :) Mimochodem všech 7 bodů je zajímavých :) a jinak historičku jsem taky chtěla kdysi být. A možná po tom pořád i trochu toužím, nebo třeba archeologistka :P :D

    OdpovědětVymazat
  4. What's Taking place i am new to this, I stumbled upon this I've discovered It
    positively helpful and it has aided me out loads.
    I am hoping to give a contribution & help other customers like its helped me.
    Good job.
    My weblog : latest transfer news

    OdpovědětVymazat
  5. It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this fantastic blog! I guess for now i'll settle for
    book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to brand new updates and will
    share this blog with my Facebook group. Talk soon!
    Also see my page :: liverpool transfer rumours 2011

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!