pátek 10. září 2010

Movies/Filmy

Dnes mě napadlo představit vám ve zkratce své oblíbené filmy. Mnohé z nich určitě znáte, ale některé třeba ne. 

Sex ve městě (Sex and the city) – klasika. Asi každý člověk, který je blázen do módy tenhle film (vlastně dva filmy) musí znát. Příběh sice za moc nestojí, ale to oblečení….
Coco Chanel (Coco before Chanel) – krásný film. Audrey Tautou je Coco vážně podobná, myslím že ji nikdo nemohl zahrát líp. Film je podle skutečného příběhu a taky se je na co (z hlediska) módy dívat. Coco byla velice originální a na svou dobu trochu extravagantní

Báječný svět shopaholiků (Confessions of a Shopaholic) – tento film svým obsahem taky za moc nestojí (věřím, že knížka podle které tento film vznikl bude lepší), ale opět z hlediska módy se je na co dívat. A aspoň se všichni chorobní shopaholici poučí, kam až jejich „úchylka“ může véstJ

Ženy (The Womens) – příběh pěti žen, a jejich osudů.

Až tak moc tě nežere (He's Just Not That Into You) – film hvězdného obsazení vypráví o vztazích mezi ženami a muži. Je to zajímavý příběh několika lidí, kteří mají mnoho společného, aniž by to tušili…

Ďábel nosí Pradu (The devil wears Prada) - docela povedený film ze zákulisí imaginárního časopisu Runaway. Film jsem viděla několikrát, a nedávno jsem četla knížku, která byla o 90% lepší než film (a hlavně v knížce bylo dost zásadních věcí úplně jinak, zvláště konec)
Snídaně u Tiffanyho (Breakfast at Tiffany's) - docela starý film, který mě moc nezaujal svým obsahem, ale Audrey Hepburn v něm byla opravdu nádherná (ikdyž možná trochu moc vyhublá)
Alenka v říši divů (Alice in Wonderland) - filmy Tima Burtona mám vážně ráda. Jsou takové kouzelné, a to je i Alenka....Zbožňuju Johnyho Deppa, který zde ztvárnil (a precizně!) roli Kloboučníka...a ty hlášky ve stylu "řekni proč je havran jako psací stůl..." prostě kouzelný film
Jak se zbavit přátel s zůstat úplně sám (How to Lose Friends & Alienate People) - tenhle film se mi líbil. Je to komedie s podivném chlápkovi, který se chce dostat mezi celebrity, což se mu nakonec podaří
Yes Man - příběh o chlápkovi, který na nic neumí říkat ano. Nakonec se mu to podaří a zažije opravdu vtipně chvíle
To by z mých filmových recenzí pro dnešek stačilo. Mám opravdu spoustu oblíbených filmů (třeba Tajemné okno, Devátá brána, Requiem za sen, Samotáři, Jedna ruka  netleská, Bejvalek se nezbavíš, Deník nynfomanky...ale taky spoustu starých českých filmů třeba Smrt krásných srnců...), ale o těch až někdy příště.






 

 

6 komentářů:

  1. Máme stejný vkus. Skoro všechny filmy, snad až na Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám, jsou i mé velice oblíbené :) A jak jsem teď nemocná tak nic jiného nedělám, než že koukám na filmy a čtu :D

    OdpovědětVymazat
  2. já taky když mám čas tak koukám na filmy nebo si čtu:)

    OdpovědětVymazat
  3. nic moc filmy, nechci se tě nějak dotknout, ale spíš takový Béčka a průměrný,, jedině Breakfast at Tiffany's je nádherný a ten příběh je dokonalý jako Audrey:)

    OdpovědětVymazat
  4. v pohodě, já vím že to jsou takový béčka;) ale mám je prostě ráda, můžu se na ně dívat kdykoliv, zato filmy "pro náročného diváka" jsou sice taky super, ale každej den bych se na ně dívat nemohla

    OdpovědětVymazat
  5. Mě to přijde jako "povinná blogerská filmotéka". Chápu, že chtít od vás Bermana je extrém, ale nejak nemůžu pochopit mánii těhle až céčkových blbostí. Daniela

    OdpovědětVymazat
  6. Daniela: chápu, ale příjde mi blbé tady psát o filmech jako je třeba Thu Butterfly effect a takový různý. Tohle je fashion blog, tak tomu zaměřuju i ty filmy:)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!