úterý 7. září 2010

Jejda....

To je hrůza....jsem netrpělivá a horlivě čekám na další a další příspěvky na všech možných blozích, protože chci mít co číst a taky na co koukat. Zajímá mě co si kdo koupil nebo oblíkl. Je to strašný, měla bych toho nechat dokud je čas. Bloggový svět mě pohltil víc, než je zdrávo. Poslední týden mám na všechno dost času, a pak už bůhví jak to s tou školou bude (aspoň už nebudu psát 2 příspěvky za den). Pomozte mi někdo!!! :D.
Ještě vám chci ukázat fotky, jak jsem se oblékala kdysi dávno
Ani nechci věřit tomu, že jsem někdy nosila kapsáče:D

12 komentářů:

  1. joo.-)takovymi kapsacovymi obdobimi a jinymi ulety jsme si taky prosly.-)ale je to sranda a dost dobry napad to ted zverejnit.-))mozna taky u sebe neco vyhrabnu..kdyz budu mit dost odvahy.-)))

    OdpovědětVymazat
  2. já mám i "lepší" outfity v zásobě:D z doby kdy jsem byla blázen do hip hopu:D ale ty fotky tady naštěstí nemám:D

    OdpovědětVymazat
  3. kdysi byly doby kdy jsi byla krásná a přirozená. Je škoda že to odešlo s kapsáčema :-(

    OdpovědětVymazat
  4. No což, já taky nosila kapsáče. A teď nostalgicky vzpomínám, jak jsem je asi před rokem všechny vyházela ze skříně. Měla jsem různé barvy,materiály.Ach jak já je milovala.Prostě jsem popadla kapsáče,sportovní triko,mikču,na oči napatlala řasenku,vzala Labello a šla jsem do školy :D a teď? Mám plnou skříň halenek, sukní, topů, spodního prádla s kraječkami a musela jsem si pořídit obří toaletní stolek, do kterého už se mi teď nevejdou moje šminky, parfémy, přípravky na vlasy a já nevím co všechno. :D

    OdpovědětVymazat
  5. no to mi něco připomíná:D akorát dříve jsem se malovala víc než teď

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem nosila taky kapsáče, ale dneska se mi to nelíbí... mám ráda jednoduché věci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Uff, tak kapsáče jsem nikdy nenosila, maximálně látkové kalhoty , které mám do teď vypadají trochu kapsáčově. Ale jiné úlety by se u mě taky našly :D každý se hledá a až budu zase koukat za pár let nazpátek na svoje nynější fotky, tak se budu třeba zase hrozit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taď jsi krásná a sexy pusinka.
    Nažehlené sestříhané vlasy, obočí do tenounké linky, dokonalá opálená pleť ...

    To je přece to co se normálním, neanonymním lidem líbí. Anonymové jsou páchnoucí závistivé nesebevědomé trosky beze špetky vkusu.
    :-)

    OdpovědětVymazat
  9. poslednimu komentari ani trochu nerozumim...nejsem ani opalena, ani nemam tenoucke oboci a uz vubec nejsem dokonala

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!