neděle 15. srpna 2010

Shopaholici

Co jsou vůbec zač?

„člověk patologicky závislý na nakupování a na afektivních prožitcích s nakupováním spojených“
Je normální, když strávíte v obchoďáku půlku odpoledne a nakupujete, v rámci svých finančních možností. Ale když shopaholikovi dojdou peníze, půjčuje si a nakonec se zadluží. Jsou z toho pak pořádné problémy.
Shopaholik si kupuje naprosté zbytečnosti, hlavně když má ten skvělý pocit, že si něco koupil.
Myslím že film Báječný svět shopaholiků už vidělo spoustu z vás, tak asi víte, jestli shopaholik jste, či ne.
Tak co, jak jste na tom vy?
Já osobně zbožňuju čas, strávený v obchoďáku, užívám si to se vším všudy, ale když nemám peníze, pro jistotu nikam nechodím, protože bych pak akorát zas doma brečela, že "v té výloze měli tak krásné šaty a byly ve slevě", však to znáte. Vždy, když si něco koupím, mám krásný pocit, že mám zase o jednu věc v šatníku víc (nakonec zjistím, že jsem sice nakupila za super cenu, ale že mi ten hadřík vůbec nesluší - a to naštve), ale nikdy bych si nepůjčila peníze, kvůli nákupům.

2 komentáře:

  1. Ano, myslím, že mít víc peněz, byla bych ihned totálně závislá a dokázala bych utratit miliony, jen za to, že onu věc mám v šatníku. Takhle finančně omezená znám však své meze. Taky bych si nikdy nepůjčila a jako ty, když není , nikam nejdu (raději). Ale jako nemoc to plně chápu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já to jako nemoc taky plně chápu :D A ty meze to je skoro jak s alkoholem, musíš vědět, kdy máš dost

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!