sobota 28. srpna 2010

School Fashion

Škola už skoro začíná, pro někoho příští týden, pro někoho později:)
Jak se oblékáte do školy? Máte radši "formálnější" nebo "uvolněný" styl? Já osobně dávám přednost tomu formálnějšímu, do školy nejčastěji nosím košile a džíny, chodím jako "slušňačka", a hlavně nechápu holky, které si na sebe vezmou do školy flitrový top s mega výstřihem a minisukýnku. To se mi zdá dost nevhodné, plést si školu s diskotékou. A další věc co nechápu, je velký trend, chodit do školy v teplákách (už jsem potkala i holky, které měly k vytahaným teplákům podpadky - divné).
Mě se hodně líbí styl Sereny z Gossip Girl (Blake Lively).
No, zatím se mějte, a oblíkejte se jak chcete:)
ps. co říkáte na takové školní uniformy? Byly byste pro nebo proti? (já rozhodně proti, ale je pravda, že když člověk musí nosit uniformu, nepotřebuje trávit spoustu času myšlenkami typu "co bych si tak zítra oblékla....)

6 komentářů:

  1. uniformy neee.. to by mě zničilo už bych tam nechodila vůbec jak bych prisla o oblíbenou zábavu vymýšlení co na sebe :) hahah .. vlastně já právě dostudovala, tak ted uz je mi to i jedno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluju styl Blake Lively v Gossip girl, ale i v osobním životě chodí moc pěkně oblečená, teď tedy, dříve to byla hrůza (růžová tričíčka s flitry a dost dětský styl). A do školy (chodím už na vysokou) nosím formálnější styl a na zkoušky je společenské povinné.

    OdpovědětVymazat
  3. no já jsem taky pro ten formálnější styl, i když nevypadá špatně, když někdo dobře zkombinuje formálnější s tám uvolněnějším : )) ovšem jak si psala, nechápu holky, co do školy nosí flitry a podobný 'nosí-se-na-ven/diskotéku' věci .. a tepláky? S tím jsem se naštěstí ještě nesetkala! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Michi - já se s takovýma setkávala často :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja som proti uniformám
    nechodím veľmi formálne oblečená, ale zase výstrihy a diskotékové noci tiež nenosím.
    Zato sukne hej, lebo nohavice nemám veľmi v láaske

    OdpovědětVymazat
  6. Já se do školy oblékám taky spíš formálně..:) Ale jak kdy, spíš to záleží na náladě. Ale disco styl nikdy! a tepláky??? -díky bohu, že jsem se s tím u nikoho ještě nesetkala! To je teda fakt mimo!!

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!