sobota 21. srpna 2010

Doplňky

Čelenky (2x Lindex, 2x Claires)
Gold - Náhrdelník Promod (rozpadlej), náramky Camaieu, náušnice mašličky Ann Christine, prsten H&M
Hodinky Scream, prsteny H&M Orsay, Kenvelo, New Yorker, náušnice Orsay

6 komentářů:

  1. ach kooooooľko doplnkov.wr!!by som ti hneď pobrala dáke

    OdpovědětVymazat
  2. diky.tyhle jsou moje nejoblibenejsi(nektere podle toho i vypadaji) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se libí VŠECHNO! Hlavně pak ty čelenky s mašličkou a náušnice s kočičkou! (=poeta jak blázen:D)

    OdpovědětVymazat
  4. díky, pěkně se to rýmuje:) ty náušnice s kočkou jsem zatím měla jen jednou ale mám je ráda:)

    OdpovědětVymazat
  5. ty prstýnky jsou užasný!!! zavidim :))

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji:) já jsem na prstýnky trochu ujetá :D

    OdpovědětVymazat

Díky za komentář!